HCG på 92 -hjælp til at forstå det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Mange tak for svaret Aarhusmor...

Er glad for at høre at 92 ikke er så skidt... Har bare svært ved at vi så stadig ikke kan være rigtig glade, som vi selvfølgelig blev, da hun først sagde at den var positiv...

Ved du hvad HCG ligger på hos en der ikke er gravid?

Ja det gør jeg. Ved en der ikke er gravid, kan den være helt op til 5 hcg og ved en der er ældre, der er kommet i overgangsalderen kan den være op til 10 hcg (mener det er miu/l det benævnes i)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak for svarene, alle 3...

Jeg har stadig ikke fået mit mens., som skulle være kommet i søndags, men det kan jo være pga. hormonerne i det der creme man skal sprøjte op...

Kom til at tage en test i morges, som havde to streger, men den ene var ikke helt lige så tydelig som den anden, men tænkte at jeg så måske kunne se om det bliver værre eller bedre inden onsdag, hvor jeg først skal have taget blodprøve igen... Ved godt at det virker lidt dumt...

til jer alle....

Anmeld

15. marts 2013

betiinsen

krydser for dig. da jeg mistede i uge 5-6 stykker, var mit hcg på 30, og der gik det galt, den skulle så under 5, før jeg "ikke var gravid længere". Er gravid igen, men det skete inden jeg fik min mens efter jeg mistede, så ved ikke helt hvor langt jeg er henne. i uge 4+ et eller andet, og der blev mit hcg målt til 214. Men fik at vide det var meget forskelligt, og at det fordobles hver 2 dag, dvs. blev du målt 2 dage inden mig, så ville det passe meget godt... så håber for dig at den er der

Anmeld

15. marts 2013

modesty

Tak for svarene, alle 3...

Jeg har stadig ikke fået mit mens., som skulle være kommet i søndags, men det kan jo være pga. hormonerne i det der creme man skal sprøjte op...

Kom til at tage en test i morges, som havde to streger, men den ene var ikke helt lige så tydelig som den anden, men tænkte at jeg så måske kunne se om det bliver værre eller bedre inden onsdag, hvor jeg først skal have taget blodprøve igen... Ved godt at det virker lidt dumt...

til jer alle....

Det lyder som om der stadig er håb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.