Har i prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Faith

PS: Jonathan har også øjenbetændelse lige nu, og han startede op på øjendråber i lørdags (Fucithalmic). Det hjælper!

PPS: Vær meget omhyggelig med håndhygiejnen! Hvis det er en "rigtig" gang øjenbetændelse, smitter det som ind i helvede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Muhmi

Vi er på vej ind på børneafd. på Viborg sygehus nu..... Lægen tror også det er RS... Kommer med update når jeg kommer hjem igen...

Anmeld

14. marts 2013

tweety2060

Muhmi skriver:

HvordanomomondVi er på vej ind på børneafd. på Viborg sygehus nu..... Lægen tror også det er RS... Kommer med update når jeg kommer hjem igen...

Hvordan mon det går med lillemanden...?

Anmeld

14. marts 2013

Klumpe-dumpe

Muhmi skriver:

Vi er på vej ind på børneafd. på Viborg sygehus nu..... Lægen tror også det er RS... Kommer med update når jeg kommer hjem igen...

Jeg læste lige i din anden tråd det går bedre med Rune og RS. Jeg synes bestemt ikke det har været et værdigt råd den VL gav dig mht Kamilliethe til hans øjne. Jeg ved godt det er et gamle hus-råd, men Kamilliethe kan give nethindeløsning (både på dyr og mennesker) så er det meget bedre at bruge saltvandsdråber og eller modermælk dertil.

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Hvordan mon det går med lillemanden...?

Det går meget bedre, vi var indlagt i et døgn og så kom vi heldigvis hjem igen... Men han havde RS og vi har fået en masse hjælpemidler med hjem, blandt andet en pibefløjte, som bliver brugt til ældre mennesker med KOL, blot i babyform så det er en pibemaske. Den skal han have på 3x1 minut 3x dagligt, sprøjter til at give flydende panodil med og en astmamaske + medicin, hvis det skulle blive alt for slemt. Men jeg vil så nødig give ham så meget astmamedicin fordi han begynder at ryste voldsomt af det, men hvis det bliver nødvendigt, så giver jeg ham selvfølgelig

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Ariel skriver:

Jeg læste lige i din anden tråd det går bedre med Rune og RS. Jeg synes bestemt ikke det har været et værdigt råd den VL gav dig mht Kamilliethe til hans øjne. Jeg ved godt det er et gamle hus-råd, men Kamilliethe kan give nethindeløsning (både på dyr og mennesker) så er det meget bedre at bruge saltvandsdråber og eller modermælk dertil.

Det var også en gammel VL, han var ret tæt på pension, så jeg tror det er derfor han gav det husråd hehe

Men jeg har faktisk heller ikke brugt så meget kamillethe, fordi jeg føler at saltvand burde være bedre og derfor er det primært det jeg har givet.. Saltvand er jo det samme som vi har i øjnene, det er kamillethe jo altså ikke...

Vidste ikke man kunne bruge modermælk, bliver det ikke en klistret fornøjelse?

Anmeld

15. marts 2013

Klumpe-dumpe

Muhmi skriver:

Det var også en gammel VL, han var ret tæt på pension, så jeg tror det er derfor han gav det husråd hehe

Men jeg har faktisk heller ikke brugt så meget kamillethe, fordi jeg føler at saltvand burde være bedre og derfor er det primært det jeg har givet.. Saltvand er jo det samme som vi har i øjnene, det er kamillethe jo altså ikke...

Vidste ikke man kunne bruge modermælk, bliver det ikke en klistret fornøjelse?

Nej det synes jeg ikke det gør. Det bruges først og fremmest på Neonatal afdelingerne.

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Ariel skriver:

Nej det synes jeg ikke det gør. Det bruges først og fremmest på Neonatal afdelingerne.

Årh, ej hvor smart... Men det er vel også helt rent og ja, jeg kan da egentlig heller ikke se det usmarte i at bruge det... Synes bare det lyder underligt med mælk i øjnene Arbejder du på Neonetal?

Anmeld

15. marts 2013

Klumpe-dumpe

Muhmi skriver:

Årh, ej hvor smart... Men det er vel også helt rent og ja, jeg kan da egentlig heller ikke se det usmarte i at bruge det... Synes bare det lyder underligt med mælk i øjnene Arbejder du på Neonetal?

Det er nemlig helt rent med en masse gode antistoffer i nej det gør jeg ikke, men min datter er fortidligt født, så har været der og forhåbentlig kommer jeg til at arbejde der (har lige søgt ind på sygeplejerskeskolen )

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Ariel skriver:

Det er nemlig helt rent med en masse gode antistoffer i nej det gør jeg ikke, men min datter er fortidligt født, så har været der og forhåbentlig kommer jeg til at arbejde der (har lige søgt ind på sygeplejerskeskolen )

Aaah, okay

Jamen held og lykke med det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.