Nu er Rune jo kun 6 uger gammel, men ud af de seks uger har han været syg,snottet og skidt tilpas de fire af dem 
Vi har været til lægevagt for 3 uger siden og han sagde at den øjenbetændelse han har bare skal kureres med saltvand og kamillethe og at forkølelsen nok skulle forsvinde.
Sp'en var her for halvanden uge siden og hun sagde at øjenbetændelsen bare er snotten der er i hans næse der kommer ud den vej + umodne tårekanaler. Igen er forkølelsen og hosten bare meget normalt.
I fredags begynder vi så alle sammen (undtagen Anders) at kaste op herhjemme, det varede 1 dag med Silas, 1 dag med mig, men med lille Rune bliver det bare ved og ved og han bliver faktisk værre for hver dag... Nu her er han så udmattet at han næsten ikke tager noget brystmælk til sig, han sutter i ca. 3-5 minutter og så falder han i søvn og sover 3-4 timer på den lille tår han fik, men om natten har han kunnet holde maden i sig, dog ikke i nat, der stod AL den mad han havde fået bare ud af ham og han var bare SÅ skidt tilpas, samtidig med at han hoster og hoster og græder fordi hosten bare gør så ondt på ham.
Han raller, piver og trækker vejeret meget højt oppe i lungerne, hvilket jeg synes er virkelig underligt da jeg altid har hørt at børn trækker vejret med maven, altså at det er maven der bevæger sig, ikke brystkassen.
Han har næsten ikke afføring i hans bleer, dog er der stadig lidt tis, men slet ikke så svampet som de ellers kunne være.
Han har en lille smule feber 37,4 så det er ikke så voldsomt.
Hans øjenbetændelse vil ikke gå væk og han bliver bare mere og mere dårlig..
Så nu skal jeg til lægen med ham, men jeg frygter simpelthen at de bare siger at han er forkølet og at han nok skal komme sig over det af sig selv.
Jeg vil simpelthen forlange at de skal tage en blodprøve på ham, så de kan se hvad han fejler, for jeg synes ikke det kan være rigtigt at han skal have det sådan og så er jeg altså ligeglad med at man ikke giver medicin til så små, for min mælk skal ganske enkelt ikke stoppe fordi han er så skidt tilpas...
Er der nogle af jer der har prøvet det her sygdomsforløb og gik det bare i sig selv igen eller blev i også nødt til at medicinere?