Ændret til iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

mab

modesty skriver:

Vær glad for at de gemmer jeres ICSI forsøg til næste omgang hvor du kommer til at lave flere æg, så der er bedre sandsynlighed for en god befrugtning - og muligvis også nogle til fryseren. Man har jo kun de tre gratis forsøg, så helst få så meget ud af dem som muligt. Det lyder helt klart som om de har taget den beslutning der er bedst for jer.

og 

ja det rigtigt

bliver også nød til at tænke positivt, ellers lykkes det ihvertfald ikke.
håber bare der er noget der siger bum bume lum imorgen og der kommer en lille unge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

åh tillykke med det

jeg bliver så glad når jeg høre det er lykkes for folk.

må jeg være så fræk at spørge hvad jeres situation er/var?

Det må du ihvertfald alt for at hjælpe andre.
Jeg har pco og derfor ingen modning og ægløsning af mig selv. Første gang fik jeg nogle hormoner for at stimulere æg og æl spøjte.

Andet gang fik jeg pergotime og klarede resten selv og fik æl spøjte.
Min kæreste har en middel til god sædkvalitet.

hvad døjer i med

Anmeld

14. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Det må du ihvertfald alt for at hjælpe andre.
Jeg har pco og derfor ingen modning og ægløsning af mig selv. Første gang fik jeg nogle hormoner for at stimulere æg og æl spøjte.

Andet gang fik jeg pergotime og klarede resten selv og fik æl spøjte.
Min kæreste har en middel til god sædkvalitet.

hvad døjer i med

ej hvor vildt at det kunne klares selv

jamen jeg grænser til PCO, den ene gang siger de jeg har det og den anden gang siger de jeg ikke har  altså jeg tror bare jeg er meget ung og derfor har såå mange æg - hihi. og indtil denne behandling startet har jeg altid haft fast cyklus på 30 dage, tror bare det konstante fokus på mens og dage osv. har gjort at psyken har spillet mig et plus - og har nu derfor ikke længere reglmæssig mens (sidste cyklus var på 51 dage )

Min mand har nedsat sædkvalitet, jeg ved ikke hvor på skalaen den ligger, men dårlig ved jeg den er - da de ved første samtale sagde at en insiminering var for "dårligt" til os.
han har vist 3-7 millioner, og 25% i bevægelse.

åh ja håber det er vores tur den her gang

Anmeld

14. marts 2013

ønskebørn74

mab skriver:

når okay det vidste jeg ikke
Men har stadig ikke kommet igennem et helt icsi forsøg, så det har jeg heller ikke prøvet.

Håber du bliver fri... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.