Ændret til iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
13 svar
5 synes godt om
13. marts 2013

mab

Ja øv, har kun lavet et æg der er stort nok - så nu vitved prøve med insiminering istedet for icsi - for ikke at lade det flotte æg gå tilspilde

Nogle der har prøvet ligende, og gør det ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

Hvis det er inseminering du spørger til om gør ondt så nej, det gjorde det ihvertfald ikke på mig du får først en tynd tynd slange op og så sprøjter de sæden ind. Efterfølgende blev jeg scannet for at se om sæden lå korrekt og så det jo bare at vente.
Det eneste jeg mærkede var lidt kilden indvendigt da det føles som om den slange kommer temmelig langt op

pøj pøj med det

Anmeld

13. marts 2013

ønskebørn74

mab skriver:

De bruger det samme kateder til IUI som til IVF/ICSI.. Der er bare sæd i, i stedet for æg.. 

Anmeld

13. marts 2013

pcoramt

mab skriver:

du skal da ikke sige øv men JUBII jeg har lavet et flot æg, og nu prøver vi med IUI held og lykke, og så krydser vi fingre til om 14 dages tid

Anmeld

14. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Hvis det er inseminering du spørger til om gør ondt så nej, det gjorde det ihvertfald ikke på mig du får først en tynd tynd slange op og så sprøjter de sæden ind. Efterfølgende blev jeg scannet for at se om sæden lå korrekt og så det jo bare at vente.
Det eneste jeg mærkede var lidt kilden indvendigt da det føles som om den slange kommer temmelig langt op

pøj pøj med det

okay tak, man er jo altid lidt nervøs ved noget man ikke har prøvet før.

jeg kan næsten regne ud det lykkes for dig(billedet). tillykke
var det i første forsøg?

Anmeld

14. marts 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

De bruger det samme kateder til IUI som til IVF/ICSI.. Der er bare sæd i, i stedet for æg.. 

når okay det vidste jeg ikke
Men har stadig ikke kommet igennem et helt icsi forsøg, så det har jeg heller ikke prøvet.

Anmeld

14. marts 2013

mab

pcoramt skriver:

du skal da ikke sige øv men JUBII jeg har lavet et flot æg, og nu prøver vi med IUI held og lykke, og så krydser vi fingre til om 14 dages tid

tjaaaa... ahh... jaa... jeg kan godt se hvad du mener  men jeg havde jo fået planlagt icsi, fordi chancerne ved insiminering er så lille - så derfor er det selvfølgelig dejligt at de bruger det ene der er kommet, men jeg kunne jo godt have tænkt mig at få lavet icsi - da jeg ikke tror chancerne er så store ved iui.  havde jo lige sat næsen op efter det

Anmeld

14. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

okay tak, man er jo altid lidt nervøs ved noget man ikke har prøvet før.

jeg kan næsten regne ud det lykkes for dig(billedet). tillykke
var det i første forsøg?

Det lykkedes for os i andet forsøg og har i dag set det fineste hjerteblink jeg krydser fingre for at det lykkedes for jer selvom jeg kan fornemme på dig at chancerne er små. Men det dejligt at de forsøger iui i stedet for bare at lade det ene æg gå til grunde.

Anmeld

14. marts 2013

modesty

mab skriver:

Vær glad for at de gemmer jeres ICSI forsøg til næste omgang hvor du kommer til at lave flere æg, så der er bedre sandsynlighed for en god befrugtning - og muligvis også nogle til fryseren. Man har jo kun de tre gratis forsøg, så helst få så meget ud af dem som muligt. Det lyder helt klart som om de har taget den beslutning der er bedst for jer.

og 

Anmeld

14. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Det lykkedes for os i andet forsøg og har i dag set det fineste hjerteblink jeg krydser fingre for at det lykkedes for jer selvom jeg kan fornemme på dig at chancerne er små. Men det dejligt at de forsøger iui i stedet for bare at lade det ene æg gå til grunde.

åh tillykke med det

jeg bliver så glad når jeg høre det er lykkes for folk.

må jeg være så fræk at spørge hvad jeres situation er/var?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.