hvordan får man sin mis barberet helt glat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

vil sige mit bedste resultat udfra en del forsøg er faktisk at først gå i et helt alm. bad. Dernæst lad vandet løbe nedover dig imens du skraber. jeg tager først med hårene uden sæbe eller noget og dernæst mod hårene med bodyshampoo. Helt alm. bodyshampoo fra Neutral.

Håber du finder en løsning der virker for dig.

Tak har jeg osse prøvet men så får jeg huller og udslet bag efter og det sviger og kløre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

Skift barberbladet lidt oftere - Det er måske derfor det ikke blir helt glat, bladene blir slidte

Har også hørt at Balsam skulle være godt, til at bruge, når man barberer sig.

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Sabsy skriver:

Alle steder, Matas, Kvickly, Føtex og sådanne steder

Jamen det er kun til intimbarbering også arme og ben

Er det den her du bruger:

http://www.glambox.dk/Kropspleje/Haarfjerning/Veet-Bikini-And-Underarm-Wax-Strips.htm

Anmeld

20. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

jeg kan ikke få mig barberet helt glat i skrittet lige meget hvordan jeg prøver stikker det stadig og vil bare gerne have min mis helt glat når jeg barbere den

Nogle gode råd?

Man høre altid man ikke må barbere mod hårene,  men det gør jeg altså, ellers bliver det ikke helt glat 

Jeg bruger barbere creme fra Venus, lidt dyr men skide god 

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

FrkZier skriver:

Man høre altid man ikke må barbere mod hårene,  men det gør jeg altså, ellers bliver det ikke helt glat 

Jeg bruger barbere creme fra Venus, lidt dyr men skide god 

Det gør jeg også - Altså barberer mod hårene af samme årsag som dig

Anmeld

20. marts 2013

Smilehul

Jeg har det lidt ligesom de to andre, man siger, at man ikke må barberer MOD hårene, men hvis ikke jeg gøre det, bliver jeg ikke helt glat. Jeg mener at man stadig kan se, hvor hårene gror fra, hvis ikke man gøre det?

Husk altid at opbevarer dine barbererskrabere RENT og pakket væk. Hvis de ligger fremme i bruseren (det gjorde min før) så har jeg hørt, at den trækker for meget fugt til sig, og kan blive rusten/trække bakterier.

Mine ligger pakket væk, pga. jeg vil ikke risikerer støv, selvom jeg ALTID skylder den før og efter i rigtig varmt vand

Jeg smører mig altid med en fed creme i siderne for at det skal blødgøre.

Anmeld

20. marts 2013

Sabsy

Miss-86 skriver:

Er det den her du bruger:

http://www.glambox.dk/Kropspleje/Haarfjerning/Veet-Bikini-And-Underarm-Wax-Strips.htm

Nej det er cremen man smør på - er aaaaaalt for pivet til det andet..

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Sabsy skriver:

Nej det er cremen man smør på - er aaaaaalt for pivet til det andet..

Er det den, hvor der er sådan en lyserød skrabe-tingest med?
Hvor længe holder det?

Haha, ja det gør altså os mega nas.. Har prøvet at blive vokset down'under hos en prof. AAAAV!
Men flot GLAT resultat, som holdte en del længere end barbering.

Anmeld

20. marts 2013

Lady Marion <3

I brusebadet med intim sæbe , bruger en mac 3 skraber (gilette) Jeg skraber i alle retninger da håret jo vokser forskelligt ud , oppe fra og ned , nedefra og op , fra den ene side og ud og omvendt ,, så får jeg fjernet alle hårstrå    Gør det 2-3 gange om ugen fordi så er huden vant til det og får ingen knopper ,, Bagefter smøret jeg med fed creme

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Miss-86 skriver:

Er det den, hvor der er sådan en lyserød skrabe-tingest med?
Hvor længe holder det?

Haha, ja det gør altså os mega nas.. Har prøvet at blive vokset down'under hos en prof. AAAAV!
Men flot GLAT resultat, som holdte en del længere end barbering.

Synes ikke det gør ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.