Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg kan ikke få mig barberet helt glat i skrittet lige meget hvordan jeg prøver stikker det stadig og vil bare gerne have min mis helt glat når jeg barbere den Nogle gode råd?
jeg kan ikke få mig barberet helt glat i skrittet lige meget hvordan jeg prøver stikker det stadig og vil bare gerne have min mis helt glat når jeg barbere den Nogle gode råd?
Få den intimbarberet hos en pro.
Olivia's Moar skriver: Varmt bad, og barber med hårene - ikke mod ..
Varmt bad, og barber med hårene - ikke mod ..
MortilElias2010 skriver: Få den intimbarberet hos en pro.
Sabsy skriver: Jeg bruger VEET creme med svamp - bruger jeg skraber så kommer det aldrig helt væk, dvs man kan stadigvæk fornemme dem også kan jeg til tider få røde knopper - så kan kun anbefale VEET
Jeg bruger VEET creme med svamp - bruger jeg skraber så kommer det aldrig helt væk, dvs man kan stadigvæk fornemme dem også kan jeg til tider få røde knopper - så kan kun anbefale VEET
Anonym skriver: Okay tak hvor kan jeg købe det hende? Og man skal vel købe det til indtim barbering?
Okay tak hvor kan jeg købe det hende? Og man skal vel købe det til indtim barbering?
prøv med et varmt bad og hvis du så har barberskum så brug det hvis ikke du har det, så prøv med sæbe , det gør jeg og det virker altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128