Henvisning til psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

K&S

Anonym skriver:

Jeg har fået en henvisning til en psykolog. Min læge har lagt henvisningen ud på nettet og han siger jeg selv kan ringe til en i min by og bestille tid. Når man får en henvisning så er det gratis ikke? Der står på psykologens hjemmeside at hun har overenskomst med sygesikringen. Betydder det så at hun modtager henvininger? Jeg har hørt at nogle ikke modtager henvisninger nemlig. HJÆLP MIG!

Du skal huske ikke at opgive dit CPR-nr., før du er sikker på at det er den psykolog, du vil hjælpes ved - for i det du opgiver CPR-nr. henter de henvisningen ned og så er den "låst" ved den psykolog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Du skal huske ikke at opgive dit CPR-nr., før du er sikker på at det er den psykolog, du vil hjælpes ved - for i det du opgiver CPR-nr. henter de henvisningen ned og så er den "låst" ved den psykolog

Ja ok men hvis ikke man kan li den psykolog kan man så ikke få ens læge til at lave en ny henvisning?

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Du kan søge alle i et bestemt område frem på Sundhed.dk:

https://www.sundhed.dk/find-behandler/

1000 tak

Anmeld

11. marts 2013

K&S

Anonym skriver:

Ja ok men hvis ikke man kan li den psykolog kan man så ikke få ens læge til at lave en ny henvisning?

Jo jo, det er bare, når du ringer rundt og forhører dig mht. ventetid m.m. 

Anmeld

11. marts 2013

wamse

K&S skriver:

Er man låst ved den?? Det har jeg godt nok ikke oplevet, for man kan jo ikke vide om man passer sammen, før man har mødt psykologen, så er ret sikker på, at de selvfølgelig ikke kan styre det på den måde

Jeg har ihvertfald ikke oplevet det

Anmeld

11. marts 2013

K&S

wamse skriver:

Er man låst ved den?? Det har jeg godt nok ikke oplevet, for man kan jo ikke vide om man passer sammen, før man har mødt psykologen, så er ret sikker på, at de selvfølgelig ikke kan styre det på den måde

Jeg har ihvertfald ikke oplevet det

Nej, kun låst i forhold til at forhøre sig om ventetid m.m. - du skal have en ny henvisning, hvis en psykolog henter den ned fra den online portal 

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jo jo, det er bare, når du ringer rundt og forhører dig mht. ventetid m.m. 

Ok tak for info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.