Henvisning til psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
16 svar
5 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fået en henvisning til en psykolog. Min læge har lagt henvisningen ud på nettet og han siger jeg selv kan ringe til en i min by og bestille tid. Når man får en henvisning så er det gratis ikke? Der står på psykologens hjemmeside at hun har overenskomst med sygesikringen. Betydder det så at hun modtager henvininger? Jeg har hørt at nogle ikke modtager henvisninger nemlig. HJÆLP MIG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Jeg har fået en henvisning til en psykolog. Min læge har lagt henvisningen ud på nettet og han siger jeg selv kan ringe til en i min by og bestille tid. Når man får en henvisning så er det gratis ikke? Der står på psykologens hjemmeside at hun har overenskomst med sygesikringen. Betydder det så at hun modtager henvininger? Jeg har hørt at nogle ikke modtager henvisninger nemlig. HJÆLP MIG!

Nej det er desværre ikke gratis

Anmeld

11. marts 2013

Faith

Nej det er ikke gratis. Du får et tilskud, men du skal selv betale en del af regningen.

Har du ikke fået en liste over de psykologer som er med i ordningen?

Anmeld

11. marts 2013

jydeinden

Anonym skriver:

som flere af dem siger nej det er bestemt ikke gratis desværre.. du får betalt en bid af "kagen" og skal så selv betale resten

Anmeld

11. marts 2013

B&J

min pris for en psykolog var lidt over 900kr

også fik jeg tilskud gennem lægen og skulle af med 333kr det er let at betale forhold til hvor meget hun hjalp mig

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Nej fik ingen liste desværre. Så skal selv finde en.  Håber at finde en tæt på hvor jeg bor ellers kommer jeg da ikke afsted. Min mor har heldigvis lovet hun vil betale. Dejligt. For jeg har ikke så mange penge. Tak for jeres svar.

Anmeld

11. marts 2013

Faith

Anonym skriver:

Nej fik ingen liste desværre. Så skal selv finde en.  Håber at finde en tæt på hvor jeg bor ellers kommer jeg da ikke afsted. Min mor har heldigvis lovet hun vil betale. Dejligt. For jeg har ikke så mange penge. Tak for jeres svar.

Pøj pøj

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Pøj pøj

Mange tak!

Anmeld

11. marts 2013

K&S

Anonym skriver:

Du kan søge alle i et bestemt område frem på Sundhed.dk:

https://www.sundhed.dk/find-behandler/

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

Når du ringer og får tid, er det som regel lidt dyrere ved 1 konsultation, jeg giver ca 350 pr time over sygesikringen, med henvisning fra lægen, uden koster det ca 800-900
Er psykologen medlem af sygesikringen kan du bruge henvisningen, op til 12 konsultationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.