Kvinder tør ikke vise sig i badetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Miamaja

Diana... skriver:

dårlig selvvære måske. Tror absolut ikke at folk selv synes det er sjovt at de har det sådan. Jeg hader at jeg ikke kan li at ligge på stranden i bikini selv da jeg var MEGET tynd kunne jeg ikke lidt det... Jeg bryder mig ikke om folk kikker på mig så føler jeg mig grim... Men jeg gør det jo altså alligevel har det bare skidt med det. 

Knus Diana der skal flasje (staves) sin graviditets mave på stranden for første gang i uge 33 uhhh hold jeg for øjnene alle sammen 

jeg tror ikke du har noget at bekymre dig om. jeg sidder ikke og taenker over hvordan andre ser ud paa stranden eller laegger maerke til hvis andre har top mave, eller buttede laar. det tror jeg heller ikke andre gor. jeg tror mere paa at det er noget folk selv tror. jeg tror det hele er i folks hoved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Mumto3

Jeg tænker at det har en selvforstærkende effekt. Da jeg for 20 år siden havde det 'dårligt' med min krop (var teenager og synes jo ikke at den var som den skulle være), så tog jeg altid en tur i svømmehallen. Det fik mig altid i bedre humør, for der var da mange som så langt værre ud end mig. (hvis man kan tillade sig at skrive sådan)   Men efterhånden som flere og flere lægger sig under kniven og får rettet op på både det ene og det andet, og der er flere og flere der vælger svømmehallen /stranden fra, ja, så er det efterhånden kun de kønne tilbage -og så mig selvfølgelig! Jeg har jo født og ammet 3 børn og det har sat sine spor!!!  -og dét er et problem! Vi skal have alle de almindelige mennekser tilbage til stranden og i omklædningsrummet, sådan at vi kan se på hinanden, rigtige mennekser af kød og blod, og opdage at vi selv også høre til mængden af helt almindelige. EFterhånden er de eneste nøgne kroppe vi ser, dem i reklamerne og fjernsynet og de er jo netop IKKe gennemsnitslige!!!

Anmeld

24. juni 2009

Diana...

Miamaja skriver:

jeg tror ikke du har noget at bekymre dig om. jeg sidder ikke og taenker over hvordan andre ser ud paa stranden eller laegger maerke til hvis andre har top mave, eller buttede laar. det tror jeg heller ikke andre gor. jeg tror mere paa at det er noget folk selv tror. jeg tror det hele er i folks hoved.

Helt enig det er der ingen tvivl om men det gør det jo ikke nemmere af den grun når man har det sådan.

Anmeld

24. juni 2009

A.

Miamaja skriver:

ja du måske lægger ikke mærke til når nogen er stor eller har mave eller noget men tro mig det gør alle andre..

Anmeld

24. juni 2009

LotteN

Diana... skriver:

dårlig selvvære måske. Tror absolut ikke at folk selv synes det er sjovt at de har det sådan. Jeg hader at jeg ikke kan li at ligge på stranden i bikini selv da jeg var MEGET tynd kunne jeg ikke lidt det... Jeg bryder mig ikke om folk kikker på mig så føler jeg mig grim... Men jeg gør det jo altså alligevel har det bare skidt med det. 

Knus Diana der skal flasje (staves) sin graviditets mave på stranden for første gang i uge 33 uhhh hold jeg for øjnene alle sammen 

det var på ingen måde negativt ment... men jeg kan bare ikke gøre for det... jeg forstår ikke folk. det er en naturlig ting i mine øjne (men jeg er også "vokset op" med det jo)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.