Hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Simon Isaksen

Mor12 skriver:

Hvis man ser bort fra det med barnevogå så er det en rigtig god bil. Vi er glade for den og den kører godt. 

vil så lige sige at har i en stor barnevogn kam det knibe. Vi havde før en trille og den havde vi ikke plads til.

vi har lige købt en scandic Go .. med et ligge mål på 97 cm .. ved ikke om den er "stor" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Fuglemor

Simon Isaksen skriver:

vi har lige købt en scandic Go .. med et ligge mål på 97 cm .. ved ikke om den er "stor" ?

Altså vores emnaljunga stel kan ikke gå i bagagerummet, ej heller kan kassen. Så vi skal lægge det brede sæde ned og så kan vi godt få den ind og det passer lige med stel og kasse 

Anmeld

12. marts 2013

Fuglemor

Simon Isaksen skriver:

Altså vores emnaljunga stel kan ikke gå i bagagerummet, ej heller kan kassen. Så vi skal lægge det brede sæde ned og så kan vi godt få den ind og det passer lige med stel og kasse 

Anmeld

12. marts 2013

LMX

Vi købte en fabriksny Renault Clio st. Car. Den er kåret som den bil der taber mindst i værdi pr kørt km. Vi gav 30.000 i udbetaling og betaler 1600 om mdr i afdrag og 400 i serviceaftale. Så er alle eftersyn gratis og løbende slitage laves gratis. Der er plads til barnevogn bagi.

Desuden er det en eco model så den koster næsten intet i grøn afgift og kører CA 20 på literen v blandet kørsel.

Anmeld

12. marts 2013

k&k&k&k

Bertris skriver:

Kæresten og jeg overvejer at anskaffe os en bil, især nu når vi får den lille og vi har meget familie rundt omkring i landet. Men Hvilken bil skal man dog vælge? Vi vil jo gerne have plads til barnevogn bagi, også er kæresten heller ikke den med de korteste ben, også skal den jo heller ikke være for dyr at køre i, eller at købe.
- og skal den være fabriks ny eller brugt? Alt for mange overvejelser, hvad er jeres råd?

Hej.

Vi har lige købt en brugt Citroen Picasso - Og der er MEGET plads i den.

Har selv en kæreste med lange ben (næsten 2 m høj er han) Og han kan sagtens være der. Vi har jo Kaya på snart 11 mdr. og hun kan også sidde der med strækte ben på bagsædet uden at skubbe i ryggen.

Desuden står vi jo og skal have nummer 2 om små 12 uger og der er også plads når vi skal ud og have en tvillingevogn

Og så kører den i gennemsnittet 15 km/L.

VIL ALDRIG MERE KØBE EN BIL MAN SÆTTER SIG NED I!!! Og det gør man ikke for en Picasso er dejlig høj

Anmeld

12. marts 2013

Valle81

Vi har købt en Renault Clio Stationcar fra ny af. Vi gav vist 150.000, men den er billigere i dag. Vi afdrage med 1600 kr om måneden. Betaler 4500 i forsikring om året og grønafgift er på 750 hver halve år.

Vi kan have en Emmaljunga tvillinge vogn bag i, så en barnevogn burde også kunne være der.

Vi er sindssygt glade for den:0)

Den ser sådan her ud:0)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2013

Valle81

Bertris skriver:

Kæresten og jeg overvejer at anskaffe os en bil, især nu når vi får den lille og vi har meget familie rundt omkring i landet. Men Hvilken bil skal man dog vælge? Vi vil jo gerne have plads til barnevogn bagi, også er kæresten heller ikke den med de korteste ben, også skal den jo heller ikke være for dyr at køre i, eller at købe.
- og skal den være fabriks ny eller brugt? Alt for mange overvejelser, hvad er jeres råd?

Glemte helt at skrive, at en fordel ved renault er, at deres biler skal til service ved dobbelt så mange kørte kilometer.

Dvs normalt førtse service er normalt ved 15.000 km, hvor Renault først er ved 30.000 km:0)

Anmeld

12. marts 2013

FrkZier

Bertris skriver:

vi  har en Hyndai i30 - den køre langt på literen og så er der plads til en mand med lange ben (min kæreste er 210)

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Valle81 skriver:

Glemte helt at skrive, at en fordel ved renault er, at deres biler skal til service ved dobbelt så mange kørte kilometer.

Dvs normalt førtse service er normalt ved 15.000 km, hvor Renault først er ved 30.000 km:0)

Jeg skal lige høre... I har købt den med afbetaling ikke? Altså der hvor man ligger en udbetaling. Har lige set på Renaults hjemmeside, men kan ikke rigtig se noget omkring hvor lang løbetiden er, så måske du kan gøre mig klogere er man selv med til at bestemme det, eller ligger det fast? Og er der egentlig renter?

Ja jeg er total uvidende

Anmeld

12. marts 2013

Mom2

Bertris skriver:

Hvis I beslutter jer for at købe brugt, så husk at diesel biler uden partikel filter bliver meget dyre at kører i. 

Jeg ville bestemt anbefale at købe en nyere brugt ved en forhandler, så er der nemlig lidt garanti på den, selvom den er brugt..

Håber I finder den rigtig bil for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.