At folk kan finde på det ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
22 svar
22 synes godt om
11. marts 2013

LRJ

Jeg har li hentet min datter i børnehaven her for 1,5 time siden, og da jeg kommer ind er der denne mor der bliver ved med at skynde på sit barn, jeg vælger mig så om li et kort øjeblik for at se hvem det er der har så travlt ( heldigt nok), for der står Barnet med MIN datters Taske på ryggen ( ved dette da det er en meget speciel taske jeg har købt i usa og der er ingen andre i børnehaven der har denne)
Vælger at konfrontere moderen med dette, og moderen står og kigger dumt på mig og siger er du helt sikkert på det er DIN, hvor jeg siger Ja, for alle de ting der var i den ligger ud over hele gulvet her inde og tasken er væk fra rummet, og her går pædogogen hen og spørger pigen om hun lige må se tasken, og ganske rigtigt, indeni står Julie's navn ganske fint skrevet... er så gal at folk kan finde på det, og hun har kun gået der i 2 uger, og de er allerede interesseret i vores ting

Undskyld det er lidt rodet, er bare sur, og skulle ud med vreden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

fairlady

Lone H. skriver:

Jeg har li hentet min datter i børnehaven her for 1,5 time siden, og da jeg kommer ind er der denne mor der bliver ved med at skynde på sit barn, jeg vælger mig så om li et kort øjeblik for at se hvem det er der har så travlt ( heldigt nok), for der står Barnet med MIN datters Taske på ryggen ( ved dette da det er en meget speciel taske jeg har købt i usa og der er ingen andre i børnehaven der har denne)
Vælger at konfrontere moderen med dette, og moderen står og kigger dumt på mig og siger er du helt sikkert på det er DIN, hvor jeg siger Ja, for alle de ting der var i den ligger ud over hele gulvet her inde og tasken er væk fra rummet, og her går pædogogen hen og spørger pigen om hun lige må se tasken, og ganske rigtigt, indeni står Julie's navn ganske fint skrevet... er så gal at folk kan finde på det, og hun har kun gået der i 2 uger, og de er allerede interesseret i vores ting

tror da heldigvis det hører til sjællenheder, det du beskriver der. Hvis jeg var dig, ville jeg lige tage en snak med lederen, for at gøre opmærksom på situationen igen og snakkke om, om man kan gøre noget ved det.

Anmeld

11. marts 2013

LRJ

fairlady skriver:

tror da heldigvis det hører til sjællenheder, det du beskriver der. Hvis jeg var dig, ville jeg lige tage en snak med lederen, for at gøre opmærksom på situationen igen og snakkke om, om man kan gøre noget ved det.

min kæreste vil snakke med lederen i morgen tidlig, Synes bare det er super træls.. vi oplevede også i vuggestuen at hendes regntøj var væk en dag og er aldrig blevet fundet..

Anmeld

11. marts 2013

jydeinden

det er da super trist at folk ikke kan holde deres naller for sig selv

Anmeld

11. marts 2013

LRJ

jydeinden skriver:

det er da super trist at folk ikke kan holde deres naller for sig selv

Ja

Anmeld

11. marts 2013

AnthonsMor

Hold kæft hvor er det frækt altså! Prøv dog at lade børns ting være i fred!

Håber godt nok den forælder får røven på komedie hos lederen når din mand har snakket med ham/hende i morgen! :O

Anmeld

11. marts 2013

LRJ

Martsbaby skriver:

Hold kæft hvor er det frækt altså! Prøv dog at lade børns ting være i fred!

Håber godt nok den forælder får røven på komedie hos lederen når din mand har snakket med ham/hende i morgen! :O

Ja håber jeg os, men det tror jeg os der bliver gjort noget ved sagen dernede

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Ej! Hvorfor har folk samvittighed til det... Moderen burde da kunne se at det ikke var barnets taske 

Anmeld

11. marts 2013

AnthonsMor

Lone H. skriver:

Ja håber jeg os, men det tror jeg os der bliver gjort noget ved sagen dernede

Det håber jeg da virkelig! Det er simpelthen for svinsk! :O

Anmeld

11. marts 2013

Monski

Lone H. skriver:

Jeg kan godt forstå du er sur!!

Jeg var en dag nede og hente min søn meget tidllig, så de hvde ikke været på Legepladsen endnu. Hans flyverdragt hang på han plads (den var helt tør), men da vi kun har ca 20 meter hjem fik han bare sin jakke på.
Da jeg aflevere ham dagen efter ser jeg hans flyverdragt ikke er der, og jeg finder den i tørreskabet. Og jeg blev bare helt vildt sur, for så er der jo en af de andre børn der har haft den på ud og lege??
Jeg synes bare overhovedet ikke det er okay at folk gør sådan noget!

Tænk at hun prøvede at stjæle jeres taske? For hun må hun 100% have vidst at det ikke var hendes datters!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.