Svært ved at lave barn nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

norenberg

Vi prøvede i 4 år inden vi blev gravid med nr 2....den første gik der kun 3 mmdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

jlp90

lottepigen12 skriver:

Hej med dig 

Kender kun den følelse alt for godt. Vi har snart været igang i et år med at lave en baby og gøre vores skønne datter til storesøster men ikke en skid sker der... Jeg har også den følelse af at det bare aldrig sker og at vi garanteret ikke kan få flere børn, og manden siger også bare tag det roligt det skal nok komme og kan blive så irriteret for vil bare gerne have det sker NU!!! 

Nå men ville ikke forlade dette indlæg uden at fortælle du ikke er den eneste der går rundt og har det sådan.. 

for at det snart bliver vores tur til baby...

Hej.
Det er endnu svære at vente på at blive gravid anden gang for man ved jeg hvad man går ind til.Ja, det er en monster træls følelse den der med man tror det aldrig sker, men det gør det forhåbentlig snart for os begge. Vi krydser fingre

Anmeld

13. marts 2013

jlp90

lottepigen12 skriver:

Hej med dig 

Kender kun den følelse alt for godt. Vi har snart været igang i et år med at lave en baby og gøre vores skønne datter til storesøster men ikke en skid sker der... Jeg har også den følelse af at det bare aldrig sker og at vi garanteret ikke kan få flere børn, og manden siger også bare tag det roligt det skal nok komme og kan blive så irriteret for vil bare gerne have det sker NU!!! 

Nå men ville ikke forlade dette indlæg uden at fortælle du ikke er den eneste der går rundt og har det sådan.. 

for at det snart bliver vores tur til baby...

Hej.
Det er endnu svære at vente på at blive gravid anden gang for man ved jeg hvad man går ind til.Ja, det er en monster træls følelse den der med man tror det aldrig sker, men det gør det forhåbentlig snart for os begge. Vi krydser fingre

Anmeld

13. marts 2013

jlp90

Laulund87 skriver:

Her nærmer det sig 1 år hvor vi har prøvet at få nr 2.

Jeg skal til læge den 8. april for at se om alt er ok. Min læge tror ikke der er noget galt da vi jo har barn i forvejen, men det er rart lige at få udelukket der skulle være noget

Ja, det overvejer jeg også men jeg er ikke sikker på jeg vil have hjælp til at lave flere børn også er der jo ikke noget ved at gå til læge
Håber i er raske og klar til at lave en baby og at det snart sker.

Anmeld

13. marts 2013

jlp90

Manna skriver:

Denne måned er vi på 7. forsøg efter min cyklus startede igen efter vores første barn.

Jeg havde drømt om at blive gravid igen mens jeg var på barsel, men jeg fik ikke mens igen før jeg stoppede med natamning.

Så nu er det ved at være frustrerende. Jeg er alt for gammel til at vente så længe med barn nummer to og bliver mere og mere trist over at det ikke lykkes.

De sidste 2 måneder har jeg taget ægløsningstests. Min ægløsning ligger 12 dage før mens og min cyklus er begyndt at variere ml. 25 og 28 dage. Så nu kan jeg ikke engang regne med, at jeg er gået over tid - det kan være en lang cyklus. Det ved jeg jo så også når jeg tester for ÆL.

Men jeg skal da lige love for, at ÆL testen tager al spænding og romantik ud af sex.....det føles helt meningsløst at have sex, når man ved, det "ikke fører til noget" og når der er ÆL så skal man, uanset om man orker eller ej. Og orker man så, når man allerede på forhånd næsten har opgivet, at det "bliver til noget"?

Nu lyder det hele lidt negativt, og så slemt er det nu heller ikke. Jeg har en dejlig mand og sex er godt :-)

Men nu var det jo en "ud med skidtet" tråd, ikke?

Held og lykke med PB! Det bliver da absolut ikke nemmere eller mindre stressende af at manden er off-shore :-( øv for dig!

Manna

Det er lige præcis en ud med skidtet tråd så man kan få luftet sine tanker. Syntes det er begyndt at være lidt hårdt og manden siger bare det sker nok, så der er ingen der skal vide noget også er det herinde jeg får luft. Håber der snart er en baby til jer. Gik det hurtigt først gang?

Anmeld

13. marts 2013

Laulund87

Ja, det overvejer jeg også men jeg er ikke sikker på jeg vil have hjælp til at lave flere børn også er der jo ikke noget ved at gå til læge
Håber i er raske og klar til at lave en baby og at det snart sker.

Jeg er slet heller ikke sikker på at vi vil gå i behandling hvis det skulle være nødvendigt, det kommer an på rigtig mange ting. Det er, som sagt, mere for at udelukke og ellers må vi tage det som det kommer

Tak og i lige måde

Anmeld

13. marts 2013

jlp90

Laulund87 skriver:

Jeg er slet heller ikke sikker på at vi vil gå i behandling hvis det skulle være nødvendigt, det kommer an på rigtig mange ting. Det er, som sagt, mere for at udelukke og ellers må vi tage det som det kommer

Tak og i lige måde

Ja så kan man selvfølgelig også selv tage en mere kvalificeret beslutning. Hvor lang tid gik der med barn nummer 1?

Anmeld

13. marts 2013

Laulund87

jlp90 skriver:

Ja så kan man selvfølgelig også selv tage en mere kvalificeret beslutning. Hvor lang tid gik der med barn nummer 1?

Ja nemlig. Der gik 3 måneder..

Anmeld

14. marts 2013

jlp90

norenberg skriver:

Vi prøvede i 4 år inden vi blev gravid med nr 2....den første gik der kun 3 mmdr...

Fik i hjælp til sidst? Eller skete det bare af sig selv

Anmeld

14. marts 2013

norenberg

jlp90 skriver:

Fik i hjælp til sidst? Eller skete det bare af sig selv

Vi søgte hjælp som vi selv skulle betale...iui...vi blev testet og jeg havde pco...men dagen vi skulle møde til behandling testede jeg positiv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.