Denne måned er vi på 7. forsøg efter min cyklus startede igen efter vores første barn.
Jeg havde drømt om at blive gravid igen mens jeg var på barsel, men jeg fik ikke mens igen før jeg stoppede med natamning.
Så nu er det ved at være frustrerende. Jeg er alt for gammel til at vente så længe med barn nummer to og bliver mere og mere trist over at det ikke lykkes.
De sidste 2 måneder har jeg taget ægløsningstests. Min ægløsning ligger 12 dage før mens og min cyklus er begyndt at variere ml. 25 og 28 dage. Så nu kan jeg ikke engang regne med, at jeg er gået over tid - det kan være en lang cyklus. Det ved jeg jo så også når jeg tester for ÆL.
Men jeg skal da lige love for, at ÆL testen tager al spænding og romantik ud af sex.....det føles helt meningsløst at have sex, når man ved, det "ikke fører til noget" og når der er ÆL så skal man, uanset om man orker eller ej. Og orker man så, når man allerede på forhånd næsten har opgivet, at det "bliver til noget"?
Nu lyder det hele lidt negativt, og så slemt er det nu heller ikke. Jeg har en dejlig mand og sex er godt :-)
Men nu var det jo en "ud med skidtet" tråd, ikke?
Held og lykke med PB! Det bliver da absolut ikke nemmere eller mindre stressende af at manden er off-shore :-( øv for dig!
Manna
Anmeld