Det som ingen på facebook gider høre om!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin er meget interesseret i toilettet og vil meget gerne sidde på det. Så selvom vi ikke umiddelbart har planer om, at han skal smide bleen endnu (han er kun 1 1/2 år), så lader vi ham komme på det når han giver udtryk for det. Når jeg kan se at han begynder at presse, spørger jeg om han vil på toilettet, så nikker han som regel og løber derud. 

I går lavede han så nr. 2 på toilettet! tænk engang at man kan blive så stolt over noget omhandlende lort! Haha. 

og nej.... jeg har ikke fortalt det på facebook!  der har jeg jo heldigvis baby.dk hehe

Nej hvor er han sej.. Laura sidder på potte og har tisset en gang (desværre i dagplejen) men nøj hvor var vi stolte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Nej hvor er han sej.. Laura sidder på potte og har tisset en gang (desværre i dagplejen) men nøj hvor var vi stolte

Eeej hvor er hun dygtig 

Vi har egentlig også en potte, men jeg tror ikke Benjamin forstår hvad den skal bruges til  

Anmeld

11. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin er meget interesseret i toilettet og vil meget gerne sidde på det. Så selvom vi ikke umiddelbart har planer om, at han skal smide bleen endnu (han er kun 1 1/2 år), så lader vi ham komme på det når han giver udtryk for det. Når jeg kan se at han begynder at presse, spørger jeg om han vil på toilettet, så nikker han som regel og løber derud. 

I går lavede han så nr. 2 på toilettet! tænk engang at man kan blive så stolt over noget omhandlende lort! Haha. 

og nej.... jeg har ikke fortalt det på facebook!  der har jeg jo heldigvis baby.dk hehe

Hvor er han sej altså
Kan da godt forstå du de stolt af ham

Anmeld

11. marts 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Eeej hvor er hun dygtig 

Vi har egentlig også en potte, men jeg tror ikke Benjamin forstår hvad den skal bruges til  

Det er ski da os nemmere og springe det led over..

De sidder på ræd og række oppe i dagplejen også går hendes dukker på potte for at hun ku forstå det så nu er hun helt med. hvis vi skal tisse skal Laura os.

Det er da en dejlig ting at de bliver tryg ved det

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

MiichellaMalou skriver:

Hvor er han sej altså
Kan da godt forstå du de stolt af ham

Hehe hvor er du sød! 

Som gravid tror jeg bare jeg havde tænkt "ja, ok! Det gør alle børn vel før eller siden" 

Anmeld

11. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe hvor er du sød! 

Som gravid tror jeg bare jeg havde tænkt "ja, ok! Det gør alle børn vel før eller siden" 

Hehe tror nu altid man vil være stolt, selvom man nok ikke rigtig regner med det
Men det da også hurtigt han viser interesse for wc'et.

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Det er ski da os nemmere og springe det led over..

De sidder på ræd og række oppe i dagplejen også går hendes dukker på potte for at hun ku forstå det så nu er hun helt med. hvis vi skal tisse skal Laura os.

Det er da en dejlig ting at de bliver tryg ved det

Haha hvor er det sødt  Kan lige se det for mig. 

Jeg har egentlig ikke tænkt over det som et mellemled  men bare at det måske var nemmere, han sidder ikke ligefrem godt på toilettet og kan ikke selv komme op (så vi skal nok have købt et indsats af en slags)

Anmeld

11. marts 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Me

Haha hvor er det sødt  Kan lige se det for mig. 

Jeg har egentlig ikke tænkt over det som et mellemled  men bare at det måske var nemmere, han sidder ikke ligefrem godt på toilettet og kan ikke selv komme op (så vi skal nok have købt et indsats af en slags)

Mega sødt..

Det lyder som en go idé og det er jo bare med at holde ved når de gerne vil

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

MiichellaMalou skriver:

Hehe tror nu altid man vil være stolt, selvom man nok ikke rigtig regner med det
Men det da også hurtigt han viser interesse for wc'et.

Det har du nok ret i  Og ja, det er overraskende tidligt, så nu må vi se om det varer ved, eller om det stopper igen.

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Mega sødt..

Det lyder som en go idé og det er jo bare med at holde ved når de gerne vil

Ja det er jo lige det. Kunne godt frygte at interessen ryger igen. Men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.