Det som ingen på facebook gider høre om!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
21 svar
24 synes godt om
11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Benjamin er meget interesseret i toilettet og vil meget gerne sidde på det. Så selvom vi ikke umiddelbart har planer om, at han skal smide bleen endnu (han er kun 1 1/2 år), så lader vi ham komme på det når han giver udtryk for det. Når jeg kan se at han begynder at presse, spørger jeg om han vil på toilettet, så nikker han som regel og løber derud. 

I går lavede han så nr. 2 på toilettet! tænk engang at man kan blive så stolt over noget omhandlende lort! Haha. 

og nej.... jeg har ikke fortalt det på facebook!  der har jeg jo heldigvis baby.dk hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Clisolka

Ej hvor godt!!!!! 

Vi har så småt spurgt Bella om hun vil på toilettet, men nix ikke endnu (hun er 2,5) 

Anmeld

11. marts 2013

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin er meget interesseret i toilettet og vil meget gerne sidde på det. Så selvom vi ikke umiddelbart har planer om, at han skal smide bleen endnu (han er kun 1 1/2 år), så lader vi ham komme på det når han giver udtryk for det. Når jeg kan se at han begynder at presse, spørger jeg om han vil på toilettet, så nikker han som regel og løber derud. 

I går lavede han så nr. 2 på toilettet! tænk engang at man kan blive så stolt over noget omhandlende lort! Haha. 

og nej.... jeg har ikke fortalt det på facebook!  der har jeg jo heldigvis baby.dk hehe

Ihh han er altså så fremme i skoene ham Benji. den eneste interesse penny har i toilettet er at putte sine legesager deri hvis vi har glemt at lukke låget. XD 

men han er godt nok dygtigt !! 

Anmeld

11. marts 2013

MomInTheMaking

11. marts 2013

helle85

Ka+Ma=Be skriver:

jeg kan helt klart godt forstå at du er stolt, jeg tror de fleste forældre bliver stolte af det
nogen gange er det de mærkeligste ting vi forældre kan blive stolte over

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

Ej hvor godt!!!!! 

Vi har så småt spurgt Bella om hun vil på toilettet, men nix ikke endnu (hun er 2,5) 

Jeg synes også det er lidt vildt. Men ved samtidigt ikke helt hvor meget man skal gøre ud af det endnu, for jeg synes jo ikke han er gammel nok endnu. (og man vil heller ikke bare ignorere det)

Men vi har et par udlandske pædagoger i vuggestuen hvis børn smed bleen allerede ved 2 år  Tror måske også Benjamins interesse kommer af, at pædagogerne gør meget ud af det.

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg synes også det er lidt vildt. Men ved samtidigt ikke helt hvor meget man skal gøre ud af det endnu, for jeg synes jo ikke han er gammel nok endnu. (og man vil heller ikke bare ignorere det)

Men vi har et par udlandske pædagoger i vuggestuen hvis børn smed bleen allerede ved 2 år  Tror måske også Benjamins interesse kommer af, at pædagogerne gør meget ud af det.

2 år, det er også tidligt. Bella er blevet interesseret i de små toiletter de har i vuggestuen efter de "store" børn bruger det, men vores herhjemme er et no-go endnu - men jeg giver hende tid 

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Ihh han er altså så fremme i skoene ham Benji. den eneste interesse penny har i toilettet er at putte sine legesager deri hvis vi har glemt at lukke låget. XD 

men han er godt nok dygtigt !! 

Haha  Det har Benjamin heldigvis ikke præsteret endnu 

Vi har heldigvis nogle fantastiske pædagoger i vuggestuen, der går meget op i det med renlighed, så jeg tror helt klart det er derfra interessen kommer. Så er spørgsmålet bare hvornår han selv lærer at sige til - er især spændt på det med hvordan man gør dem renlige om natten  Benjamin tisser altså virkelig meget om natten! 

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

helle85 skriver:

jeg kan helt klart godt forstå at du er stolt, jeg tror de fleste forældre bliver stolte af det
nogen gange er det de mærkeligste ting vi forældre kan blive stolte over

Ja det har du virkelig ret i!  og man forstår det nok ikke altid når man ikke selv har børn

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

2 år, det er også tidligt. Bella er blevet interesseret i de små toiletter de har i vuggestuen efter de "store" børn bruger det, men vores herhjemme er et no-go endnu - men jeg giver hende tid 

Ja, det var også umiddelbart min tanke Spændende om interessen så også snart kommer der hjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.