4 1/2 og kan ikke rulle om på mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Fenja09

Min søn er 4 1/2 mdr og han kan stadigvæk ikke rulle sig om på maven, han vender sig til side men drejer sig ikke helt om hvor han ligger på maven. 

Jeg er så startet med at give hirsegrød, da min Sundhedsplejsken anbefalede det. 

Men han spytter det ud, hvor længe går der fra de spiser helt normalt eller begynder at sluge frem for at spytte det ud igen 

På forhånd tak!

Det med at rulle skal du bare give tid - min datter har aldrig rullet rundt, så det er ikke alle der gør det, men giv det tid, så kommer det sikkert 

Mht. grød så startede vi da Alberte var 4 måneder, men hun ville ikke have det, så vi ventede yderligere en måned og hun begyndte først rigtig at spise det da hun var 6 måneder.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

FogL

Ønskebarnet12 skriver:

Min søn er 4 1/2 mdr og han kan stadigvæk ikke rulle sig om på maven, han vender sig til side men drejer sig ikke helt om hvor han ligger på maven. 

Jeg er så startet med at give hirsegrød, da min Sundhedsplejsken anbefalede det. 

Men han spytter det ud, hvor længe går der fra de spiser helt normalt eller begynder at sluge frem for at spytte det ud igen 

På forhånd tak!

Hej!

Din søn er ikke ret gammel endnu, og det hele skal nok komme Vent lidt med grøden, han gør det, når han er klar

Anmeld

14. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng gjorde det også sent. Han gjorde det også ganske få gange. Tror ikke han synes det var videre interessant. Men han kravlede i en tidlig alder alligevel og kunne gå sikkert fra han var 11måneder. Så jeg ville ikke bekymre mig hvis jeg var dig 

Har ikke råd til det andet. Da jeg også startet med at give grød da han var i den alder og jeg ville have ønsket at jeg havde ventet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.