Et hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

mth1987

Silas&Mille skriver:

Jeg kan godt lide Tupperware, men synes det er meget dyrt.

Ejer kun en stak skeer og en rice et-eller-andet skål til mikroovnen.

Skal selv holde party den 5/5.

Kender du ikke nogen i din omgangskreds der er med på at holde et party, så du kan prøve det af og se hvordan det går?

Synes forresten ikke at det er blevet tabu, tror bare ikke det er så meget in som det var for 10 årsiden

Jeg er flyttet for nogle år siden og har ikk helt fået så mange bekendtskaber endnu hvor jeg bor desværre. Så jeg ska lige være kreativ og måske sætte sedler op eller putte lidt i postkasserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

mth1987

Ka+Ma=Be skriver:

For mig er det overhovedet ikke tabu!  Jeg ELSKER Tupperware

Ja det er dyrt på kort sigt, men ikke på langt! Det går jo aldrig i stykker  Mine ikea bøtter er lige så stille erstattet, for det var da noget rigtig lort!

Jamen så skal du da helt sikkert med du kan jo blive værtinde

Anmeld

11. marts 2013

LMX

Jeg er også pjattet med tupperware.

Har været værtinde et par gange.

Anmeld

11. marts 2013

mth1987

LMX skriver:

Jeg er også pjattet med tupperware.

Har været værtinde et par gange.

Hvis du bor på Sjælland er du velkommen til at deltage

Anmeld

11. marts 2013

Team Putte

mth1987 skriver:

Jeg er helt enig med dig og er også derfor jeg aldrig har gået op i det. Men nu sku jeg prøve noget nyt og så må jeg se hvordan det går jeg tror at grunden til at prisen er så høj er fordi de har evighedsgaranti på det

Jah helt sikkert det er derfor prisen er høj.. For mig ville jeg gerne fraskrive mig evighedsgarantien og så få det billigere Jeg gider alligevel ik få og kigge på de samme plastbøtter hele livet, og sådan tror jeg mange har det

Anmeld

11. marts 2013

LMX

mth1987 skriver:

Hvis du bor på Sjælland er du velkommen til at deltage

Desværre

Anmeld

11. marts 2013

mth1987

LMX skriver:

Desværre

Nå ja der sker vel ikk noget ved at spørge

Anmeld

11. marts 2013

mariamiss6

mth1987 skriver:

Slet ikk nogen af jer der har været inde og kigge der har en mening?

Jeg har en mening.... Eller, jeghar nogle ord til det med TW i hvert tilfælde

TW ER et godt produkt. 

De har virkelig mange lige gyldige produkter, som ikke nødvendigvis tjener dig bedre, bare fordi de er fra TW.

MEN deres bøtter ER gode. Stort set alle deres varer er helt lufttætte, og der kan derfor heller ikke sive væske ud, hvis man nu skal have en ret med sig for eksempel. 

De har de seneste år udviklet nogle kogegrejsartikler, som for eksempel gryder og diverse plastikfade som kan gå i ovnen. 

Rigtig mange af deres produkter kan tåle alt fra frys til ovn og microovn, og det er jo lækkert.

Det koster bestemt mere end billigvarene i føtex, men jeg har sjældent oplevet at en vare ikke lever op til hvad de lover. 

Og oplever man alligevel problemer, så ER der en rigtig god garanti og bytteordning. 

OG ja, de bytter faktisk også produkter som er 25 år gamle, hvis blot man har behandlet dem korrekt, og man alligevel oplever en fejl, også selvom produktet er flere år gammelt, får man det gerne byttet. 

JEG synes TW er et godt produkt, men jeg synes også man skal vælge hvilke køkkenredskaber man gerne vil betale lidt ekstra for.
Fordi nogle dele er ikke mere nyttige end det billigere man kan få i for eksempel føtex, men bare dyrere eller flottere at se på. 

Altså, synes jeg man skal vælge lidt hvad man vil give ekstra penge for, for at få et godt produkt, og hvor man synes det er unødvendigt at give de ekstra penge for det. 

Rigtig mange af deres opbevarings serier er for eksempel rigtig gode, men også dyre. Der skal man jo så gøre op med sig selv om man vil gå efter pris eller funktionalitet og udseende samt pasform.

Anmeld

12. marts 2013

mth1987

mariamiss6 skriver:

Jeg har en mening.... Eller, jeghar nogle ord til det med TW i hvert tilfælde

TW ER et godt produkt. 

De har virkelig mange lige gyldige produkter, som ikke nødvendigvis tjener dig bedre, bare fordi de er fra TW.

MEN deres bøtter ER gode. Stort set alle deres varer er helt lufttætte, og der kan derfor heller ikke sive væske ud, hvis man nu skal have en ret med sig for eksempel. 

De har de seneste år udviklet nogle kogegrejsartikler, som for eksempel gryder og diverse plastikfade som kan gå i ovnen. 

Rigtig mange af deres produkter kan tåle alt fra frys til ovn og microovn, og det er jo lækkert.

Det koster bestemt mere end billigvarene i føtex, men jeg har sjældent oplevet at en vare ikke lever op til hvad de lover. 

Og oplever man alligevel problemer, så ER der en rigtig god garanti og bytteordning. 

OG ja, de bytter faktisk også produkter som er 25 år gamle, hvis blot man har behandlet dem korrekt, og man alligevel oplever en fejl, også selvom produktet er flere år gammelt, får man det gerne byttet. 

JEG synes TW er et godt produkt, men jeg synes også man skal vælge hvilke køkkenredskaber man gerne vil betale lidt ekstra for.
Fordi nogle dele er ikke mere nyttige end det billigere man kan få i for eksempel føtex, men bare dyrere eller flottere at se på. 

Altså, synes jeg man skal vælge lidt hvad man vil give ekstra penge for, for at få et godt produkt, og hvor man synes det er unødvendigt at give de ekstra penge for det. 

Rigtig mange af deres opbevarings serier er for eksempel rigtig gode, men også dyre. Der skal man jo så gøre op med sig selv om man vil gå efter pris eller funktionalitet og udseende samt pasform.

Tusind tak for din mening  

jeg tror også man ska gøre op med sig selv hvilken vej man vil gå mht produkter. Jeg synes deres kasser til grønt i køleskabet er super smarte og ja så er det jo ikk mange steder du kan bytte hvis det er længe siden man har købt det  

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

Mine forældre har flere plastbøtter og langt de fleste er låget knækket! I kanterne! Ikke de helt gamle, altså de gode orange af slagsen, som nok er fra start 80'erne

Men dem de har købt senere har ikke været særlig gode! Og den der evighedsgaranti virker ikke, hvis det havde være i opvaskemaskinen fik min mor at vide... Så jeg vil personligt hellere købe nogle, jeg ikke bliver irriteret over går i stykker, fordi de er så billige, at de kan ryge ud, hvis de går i stykker!

Men det er jo smag og behag

Rigtig meget held og lykke med dit nye erhverv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.