mth1987 skriver:
Slet ikk nogen af jer der har været inde og kigge der har en mening?
Jeg har en mening.... Eller, jeghar nogle ord til det med TW i hvert tilfælde 
TW ER et godt produkt.
De har virkelig mange lige gyldige produkter, som ikke nødvendigvis tjener dig bedre, bare fordi de er fra TW.
MEN deres bøtter ER gode. Stort set alle deres varer er helt lufttætte, og der kan derfor heller ikke sive væske ud, hvis man nu skal have en ret med sig for eksempel.
De har de seneste år udviklet nogle kogegrejsartikler, som for eksempel gryder og diverse plastikfade som kan gå i ovnen.
Rigtig mange af deres produkter kan tåle alt fra frys til ovn og microovn, og det er jo lækkert.
Det koster bestemt mere end billigvarene i føtex, men jeg har sjældent oplevet at en vare ikke lever op til hvad de lover.
Og oplever man alligevel problemer, så ER der en rigtig god garanti og bytteordning.
OG ja, de bytter faktisk også produkter som er 25 år gamle, hvis blot man har behandlet dem korrekt, og man alligevel oplever en fejl, også selvom produktet er flere år gammelt, får man det gerne byttet.
JEG synes TW er et godt produkt, men jeg synes også man skal vælge hvilke køkkenredskaber man gerne vil betale lidt ekstra for.
Fordi nogle dele er ikke mere nyttige end det billigere man kan få i for eksempel føtex, men bare dyrere eller flottere at se på.
Altså, synes jeg man skal vælge lidt hvad man vil give ekstra penge for, for at få et godt produkt, og hvor man synes det er unødvendigt at give de ekstra penge for det.
Rigtig mange af deres opbevarings serier er for eksempel rigtig gode, men også dyre. Der skal man jo så gøre op med sig selv om man vil gå efter pris eller funktionalitet og udseende samt pasform.