Et hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
20 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2013

mth1987

Hej  

jeg har kastet mig ud i noget nyt. Jeg skal være konsulent for tupperware. Aner ikk om det er mig og ejer faktisk intet fra tupperware. 

Men er de hersen tupperware parties blevet lidt et tabu at snakke om ? 

Jeg ska jo nu ud og finde nogen der vil være vært for en demo og folk til at komme og se tingene. 

Jeg har gjort sådan at man kan svare anonymt hvis folk ikk vil kendes og ellers kan man jo skrive privat til mig. vil bare godt høre folks mening  

produkterne virker til at være af god kvalitet og et godt service system med ødelagte ting og evighedsgaranti MV. Men som sagt har jeg ingen af deres produkter og min viden er baseret på folk jeg kender der har deres produkter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

mth1987

Slet ikk nogen af jer der har været inde og kigge der har en mening?

Anmeld

11. marts 2013

Peanut

Tupperware siger ikke rigtig mig noget.

Er mere til glasskåle osv, end plastic - så jeg er en af dem der ikke er med på dillen 

Anmeld

11. marts 2013

Team Putte

mth1987 skriver:

Hej  

jeg har kastet mig ud i noget nyt. Jeg skal være konsulent for tupperware. Aner ikk om det er mig og ejer faktisk intet fra tupperware. 

Jeg ska jo nu ud og finde nogen der vil være vært for en demo og folk til at komme og se tingene. 

Jeg har gjort sådan at man kan svare anonymt hvis folk ikk vil kendes og ellers kan man jo skrive privat til mig. vil bare godt høre folks mening  

produkterne virker til at være af god kvalitet og et godt service system med ødelagte ting og evighedsgaranti MV. Men som sagt har jeg ingen af deres produkter og min viden er baseret på folk jeg kender der har deres produkter

Synes mange ting er skide smarte men synes tilgengæld oz de er røv dyre! Har intet selv da det er så dyrt

Anmeld

11. marts 2013

L&V

mth1987 skriver:

Hej  

Jeg er fan.. Har stort set ikke andet i mit køkken. Dog er knive og gryder ikke der fra. Det er skide praktisk og holder evigt

Anmeld

11. marts 2013

Silas&Mille

Jeg kan godt lide Tupperware, men synes det er meget dyrt.

Ejer kun en stak skeer og en rice et-eller-andet skål til mikroovnen.

Skal selv holde party den 5/5.

Kender du ikke nogen i din omgangskreds der er med på at holde et party, så du kan prøve det af og se hvordan det går?

Synes forresten ikke at det er blevet tabu, tror bare ikke det er så meget in som det var for 10 årsiden

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

For mig er det overhovedet ikke tabu!  Jeg ELSKER Tupperware

Ja det er dyrt på kort sigt, men ikke på langt! Det går jo aldrig i stykker  Mine ikea bøtter er lige så stille erstattet, for det var da noget rigtig lort!

Anmeld

11. marts 2013

mth1987

Peanut skriver:

Tupperware siger ikke rigtig mig noget.

Er mere til glasskåle osv, end plastic - så jeg er en af dem der ikke er med på dillen 

Det er jo også en smagssag  

men tak for dit svar 

Anmeld

11. marts 2013

mth1987

Team Putte skriver:

Synes mange ting er skide smarte men synes tilgengæld oz de er røv dyre! Har intet selv da det er så dyrt

Jeg er helt enig med dig og er også derfor jeg aldrig har gået op i det. Men nu sku jeg prøve noget nyt og så må jeg se hvordan det går jeg tror at grunden til at prisen er så høj er fordi de har evighedsgaranti på det

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

mth1987 skriver:

Hej  

hehe jeg var faktisk til tupperware party i tirsdags

der er SÅ mange pisse fede produkter, de er desværre også bare monster dyre

- men jeg fik da købt to drikkedunke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.