Racoon el. Reima

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Kløver

Jeg har stemt blankt da jeg kun kender lidt til reima, dog mindes jeg kun at have positivt, kender umiddelbart ikke racoon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Francisca

MariaE skriver:

Haft en Reima jakke og den var fin nok:-D
Haft tre Racoon/Cupcake jakker. Også fine nok.
Begge mine piger har fået forårsjakker fra dem i år.
Men man skal jo gå efter det man kan lide design og farve mæssigt for de ligner jo slet ikke hinanden:-D

Har kigget på 2 modelleR som er meget ens. Sys bare reima virkede mere kraftigt i kvaliteten og racoon mere tynd?

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

Maise86 skriver:

Jeg har stemt racoon.

Har ofte købt cupcake/racoon til min unger i både vinter og overgangsjakker. Er vild med designet og kvaliteten

Hvilken har du købt? Er de varme nok forstået på den måde med vindtæt? 

Anmeld

11. marts 2013

Maise86

Francisca skriver:

Hvilken har du købt? Er de varme nok forstået på den måde med vindtæt? 

Min søn har vinterjakke nu og min datter havde overgangsjakken sidste år som også skal bruges i år.

Begge jakker er meget vindtætte og lidt vandskyende. Jeg synes overgangsjakken måske er lidt kold i det, men det synes jeg generelt overgangsjakker er - men vejret er jo også ofte svært at regne med på den årstid. Hun har bare fået en ekstra trøje på under på de kolde dage

Anmeld

11. marts 2013

Muffinmus

Har kigget på 2 modelleR som er meget ens. Sys bare reima virkede mere kraftigt i kvaliteten og racoon mere tynd?

Mhm, altså, min lille piges jakke er også tynd, sommerjakke. Hvor min store piges jakker er i meget kraftigere kvalitet og mere designet til legepladser og sandkasser og ikke til barnevogne og autostole osv., så der er stor forskel på baby modellen og stor-pige modellen.

Og så er jeg i øvrigt mega glad forTicket to Heaven...haft mange jakker derfra også. Super gode jakker med mange at vælge i mellem ofte synes jeg.

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

MariaE skriver:

Mhm, altså, min lille piges jakke er også tynd, sommerjakke. Hvor min store piges jakker er i meget kraftigere kvalitet og mere designet til legepladser og sandkasser og ikke til barnevogne og autostole osv., så der er stor forskel på baby modellen og stor-pige modellen.

Og så er jeg i øvrigt mega glad forTicket to Heaven...haft mange jakker derfra også. Super gode jakker med mange at vælge i mellem ofte synes jeg.

Okay havde ikk lige set der var 2 slags forårsjakker havde kigget på disse 2 her. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

Maise86 skriver:

Min søn har vinterjakke nu og min datter havde overgangsjakken sidste år som også skal bruges i år.

Begge jakker er meget vindtætte og lidt vandskyende. Jeg synes overgangsjakken måske er lidt kold i det, men det synes jeg generelt overgangsjakker er - men vejret er jo også ofte svært at regne med på den årstid. Hun har bare fået en ekstra trøje på under på de kolde dage

Ville give min datter en fleece inden under i starten ihvertfaldet 

Åh det svært det os bare når man lægger 500kr for en jakke skafesen leve op til ens krav

Anmeld

11. marts 2013

Maise86

Francisca skriver:

Ville give min datter en fleece inden under i starten ihvertfaldet 

Åh det svært det os bare når man lægger 500kr for en jakke skafesen leve op til ens krav

Selvfølgelig skal de da det

Men racoon har ikke skuffet mig

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

Maise86 skriver:

Selvfølgelig skal de da det

Men racoon har ikke skuffet mig

Må prøve den på min datter og se 

Anmeld

11. marts 2013

Muffinmus

Ja det er babymodellen og den er altså tyndere. Men kig evt på ts, flere sælger dem brugte jo. Også den model du ønsker. Kommer selvfølgelig an på str også. De er en smule til den store side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.