Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilke mærke ville i vælge?
og hvorfor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flyverdragt, jakke, regnsæt, eller hvordan?
Uden at vide hvordan og hvorledes, ville jeg gå efter Reima. Det virker umiddelbart som rigtig god kvalitet til udendørs tøj.
modesty skriver: Flyverdragt, jakke, regnsæt, eller hvordan? Uden at vide hvordan og hvorledes, ville jeg gå efter Reima. Det virker umiddelbart som rigtig god kvalitet til udendørs tøj.
Tænker i forårs sommer jakke ?
Francisca skriver: Tænker i forårs sommer jakke ?
OK.
Jeg så Reimas i en butik, og de virker ret lækre synes jeg. God kvalitet og designet er helt OK.
modesty skriver: OK. Jeg så Reimas i en butik, og de virker ret lækre synes jeg. God kvalitet og designet er helt OK.
Okay hvad med racoon er det et godt mærke eller hvordan?
Lunae skriver: jeg har stemt reima, fordi de laver fantastiske flyverdragte og regntøj, men kan se at du søger en forårsjakke og der tænker jeg at racoon er fint. Vi har en vinterjakke derfra og den har været god
jeg har stemt reima, fordi de laver fantastiske flyverdragte og regntøj, men kan se at du søger en forårsjakke og der tænker jeg at racoon er fint. Vi har en vinterjakke derfra og den har været god
Okay for den virker også god i kvalitet og er vind og vandtæt
Francisca skriver: Okay hvad med racoon er det et godt mærke eller hvordan?
Aner det ikke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128