Nogle gavnede icsi'er søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

mab

nissen51@ofir.dk skriver:

Hvis der bare er et æg, tager de dt ud. Det gjorde de hos mig i holbæk. Alle chancer kan blive en succes!

Okay jeh håber. Synes bare de snakket noget om at afbryde - men må se umorgen tidlig - der må vel være chance for det kan gå den rigtige vej, ellers havde de jo nok stoppet mig i mandags :-p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Puttemor86

Hejsa...

Vi havde 2 æg, ved den sidste scanning vi var til inden ÆU, og de spurgte os om vi så hellere ville droppe ØU denne gang, og så miste chancen for at prøve denne gang... De rådede os dog til at vi fik lavet ÆU, idet forsøget jo ikke tæller, hvis der så ikke ville være noget befrugtet æg at sætte op...

Mine æg var også meget forskellig størrelse undervejs, men det endte med at der var de 2 til ÆU..

Og der var så efterfølgende 1 æg at sætte op igen...

Så tror selv at man kan vælge om man vil afbryde eller ej...

Anmeld

16. marts 2013

Puttemor86

... Forresten, så var de også dårlige til at informere mig... De blev bare ved med at sige at jeg måtte komme igen om et par dage, og det endte med at der ikke var mere plads på skemaet de udfylder, fordi jeg nok var lidt længere tid om det end normalt...

Anmeld

16. marts 2013

mab

Puttemor86 skriver:

Hejsa...

Vi havde 2 æg, ved den sidste scanning vi var til inden ÆU, og de spurgte os om vi så hellere ville droppe ØU denne gang, og så miste chancen for at prøve denne gang... De rådede os dog til at vi fik lavet ÆU, idet forsøget jo ikke tæller, hvis der så ikke ville være noget befrugtet æg at sætte op...

Mine æg var også meget forskellig størrelse undervejs, men det endte med at der var de 2 til ÆU..

Og der var så efterfølgende 1 æg at sætte op igen...

Så tror selv at man kan vælge om man vil afbryde eller ej...

Pkay fedt i selv måtte bestemme - måtte vi ikke. 

Jeg havde kun et æg på 18mm, resten var 7-9 så de ændret det til iui. 

Så jeg blevinsimineret igår :-D

Anmeld

16. marts 2013

Puttemor86

Pkay fedt i selv måtte bestemme - måtte vi ikke. 

Jeg havde kun et æg på 18mm, resten var 7-9 så de ændret det til iui. 

Så jeg blevinsimineret igår :-D

Ok, det er sjovt at de gør det så forskelligt, men det hører vi jo tit her inde... Måske skiller de ved 1 og 2 æg...

Ej, hvor spændende... ... Og hvor fedt at i skal insemineres i stedet...

Jeg fik taget blodprøve for ca en halv uge siden, men der var svaret desværre ikke helt tydeligt, så skal have taget ny blodprøve om ca en halv uge igen, og så håner jeg meget på at den så viser klart positiv...

Knus Puttemor...

Anmeld

16. marts 2013

mab

Puttemor86 skriver:

Ok, det er sjovt at de gør det så forskelligt, men det hører vi jo tit her inde... Måske skiller de ved 1 og 2 æg...

Ej, hvor spændende... ... Og hvor fedt at i skal insemineres i stedet...

Jeg fik taget blodprøve for ca en halv uge siden, men der var svaret desværre ikke helt tydeligt, så skal have taget ny blodprøve om ca en halv uge igen, og så håner jeg meget på at den så viser klart positiv...

Knus Puttemor...

Åh hvor spændende!! Kan du ikke se noget på en hjemmetest?

Anmeld

16. marts 2013

Puttemor86

mab skriver:

Åh hvor spændende!! Kan du ikke se noget på en hjemmetest?

Jo, den viser positiv på hjemmetest... Men det kan enten være fordi jeg er gravid eller hvis det har været en biokemisk graviditet, så jeg ikke er det mere... Men håber på det første...

Kan næsten ikke vente... Men sådan har vi det jo allesammen...

Anmeld

16. marts 2013

mab

Puttemor86 skriver:

Jo, den viser positiv på hjemmetest... Men det kan enten være fordi jeg er gravid eller hvis det har været en biokemisk graviditet, så jeg ikke er det mere... Men håber på det første...

Kan næsten ikke vente... Men sådan har vi det jo allesammen...

Ej jeg spørg dumt nu - men hvad er en biokemisk?

Sender tanker din vej!

Anmeld

16. marts 2013

Puttemor86

mab skriver:

Ej jeg spørg dumt nu - men hvad er en biokemisk?

Sender tanker din vej!

Det er en forbigående graviditet... Altså hor man bliver gravid, men midter det meget tidligt i graviditeten, så tallet som viser at man er gravid stadig er forhøjet, fordi man så har nået at være gravid...

Men håber at den er god nok... Og mange tak... I lige måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.