Nogle gavnede icsi'er søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
18 svar
1 synes godt om
11. marts 2013

mab

Hej allesammen.

Har virkelig brug for hjælp.. 

Har lige været til scanning af mine æg, jeg har min 11 dag og er på 9. dagen med gonal f,75 endheder. 

Et af mine æg var 14mm, mens resten lå på 7-9mm. De sagde næsto ingen ting og bad mig bare om at komme igen i overmorgen, de sagde kun "det ikke helt som det skal være, men vi må snakke om det på onsdag" 

Jeg tror det fordi det ene æg vokser hurtigere end de andre, søger nogle  med lidterfaring????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

modesty

Hej allesammen.

Har virkelig brug for hjælp.. 

Har lige været til scanning af mine æg, jeg har min 11 dag og er på 9. dagen med gonal f,75 endheder. 

Et af mine æg var 14mm, mens resten lå på 7-9mm. De sagde næsto ingen ting og bad mig bare om at komme igen i overmorgen, de sagde kun "det ikke helt som det skal være, men vi må snakke om det på onsdag" 

Jeg tror det fordi det ene æg vokser hurtigere end de andre, søger nogle  med lidterfaring????

Hejsa, jeg har ikke været i ICSI, men IVF og det er samme forløb i opstartsfasen. 

Ja, du har ret i at det sikkert er fordi det ene æg vokser hurtigere end de andre. Størrelsen på det største æg afgør hvornår æggene skal tages ud, så du kan risikere at de andre æg ikke er særlig store ved ÆU. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med at de slet ikke kan bruges, men chancen for succesfuld befrugtning vil nok være mindre hvis æggene er små. Og så har de jo en eller anden mindste smertegrænse for hvornår de kan bruges, men jeg kan desværre ikke huske hvad den er... mener at det er omkring de 16 mm, men jeg er ikke sikker.

Anmeld

11. marts 2013

mab

modesty skriver:

Hejsa, jeg har ikke været i ICSI, men IVF og det er samme forløb i opstartsfasen. 

Ja, du har ret i at det sikkert er fordi det ene æg vokser hurtigere end de andre. Størrelsen på det største æg afgør hvornår æggene skal tages ud, så du kan risikere at de andre æg ikke er særlig store ved ÆU...

Aflyser de så??

Anmeld

11. marts 2013

modesty

Aflyser de så??

Det tror jeg ikke. Du har jo helt sikkert et æg der kan bruges, og der vil sikkert også være nogle af de andre der er store nok (PS: jeg har rettet mit første indlæg, der er lidt mere info nu).

Anmeld

11. marts 2013

tarkoflen

Det kan sagtens være fordi, æggene ikke vokser i samme tempo.

De vil muligvis lade dig gå længere på hormoner, for at få de små æg med, det gjorde de ved vores andet forsøg.

Det var da lidt træls, at de ikke gav dig bare lidt mere Info, så du ikke skal gå og tænke over det

Håber du får god Info på onsdag!

Anmeld

11. marts 2013

mab

modesty skriver:

Det tror jeg ikke. Du har jo helt sikkert et æg der kan bruges, og der vil sikkert også være nogle af de andre der er store nok (PS: jeg har rettet mit første indlæg, der er lidt mere info nu).

Okay håber der kommer nogle flere til onsdag, eller ihvertfald det store stopper med at vokse lidt 

Men der er et på 14mm, og testen er 7-9mm. Så håber de andre følger med ellers er der jo kun et

Ved dy hvor mange æg der maks skal være før de laver æu?

Anmeld

11. marts 2013

modesty

mab skriver:

Okay håber der kommer nogle flere til onsdag, eller ihvertfald det store stopper med at vokse lidt 

Men der er et på 14mm, og testen er 7-9mm. Så håber de andre følger med ellers er der jo kun et

Ved dy hvor mange æg der maks skal være før de laver æu?

Hmm... altså jeg tror at man altid laver ÆU hvis der bare er ét godt æg. Men jeg ved det ikke.

Anmeld

12. marts 2013

mab

tarkoflen skriver:

Det kan sagtens være fordi, æggene ikke vokser i samme tempo.

De vil muligvis lade dig gå længere på hormoner, for at få de små æg med, det gjorde de ved vores andet forsøg.

Det var da lidt træls, at de ikke gav dig bare lidt mere Info, så du ikke skal gå og tænke over det

Håber du får god Info på onsdag!

tak for svaret  jeg  også alt selv.

Anmeld

12. marts 2013

mab

modesty skriver:

Hmm... altså jeg tror at man altid laver ÆU hvis der bare er ét godt æg. Men jeg ved det ikke.

okay, og det tror jeg der var

Anmeld

12. marts 2013

nissen51@ofir.dk

Hvis der bare er et æg, tager de dt ud. Det gjorde de hos mig i holbæk. Alle chancer kan blive en succes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.