At holde ting hemmeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

C-Dog

Det er jo ikke fordi han har holdt det hemmeligt eller løjet. Han har bare ikke fortalt det. Jeg synes det er underligt efter 4 års samliv at dette ikke er dukket op før eller siden. Jeg ville blive mere sur over han smser med en anden pige;-) jeg er helt forfærdelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg har været kærester med Bib i 4½ år, vi har 2 børn sammen. Og lige nu der har vi 2 rigtig store økonomiske poster

Vi har ikke svært ved at finde pengene, men jeg personligt har svært ved at sætte mig i så stor en gæld, og det havde vi snakket om tidligere på dagen.

Derfor

Så lægger jeg mærke til at Bib, sms'er rigtig meget, og jeg spørger hvorfor, om der er noget galt.

Han siger så, " Det er fordi at ...... skylder ham 30.000,- som ...... lånte af ham, før vi mødte hinanden.. Altså for over 4½ år siden..

Han har aldrig nævnt det for mig..

Det har jeg det altså lidt underligt med, jeg blev helt klam og stod og kiggede ned i frikadellerne, som jeg var ved at lave og Bib spurgte mig om jeg var sur, hvor til jeg svarede at det viste jeg ikke helt om jeg var.. Vi snakkede ikke mere om det, og han smsede bare videre, og aftenen tog sin gang.

Hvordan ville i have det med sådan noget ??

Hvis det er noget der er sket før i kendte hinanden, ja så kan jeg ikke se problemet. Jeg har heller ikke fortalt min kærste alt om min fortid, ligesom at han heller ikke har fortalt om sin - kan ikke se hvad jeg skal bruge det til 

Syntes du skal se positivt på at der er én derude der pludselig kan give jer 30.000 kr mere på kontoen, at det er en tidligere flirt kan han jo ikke gøre før, du var jo ikke inde i billedet på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.