At holde ting hemmeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
11 svar
3 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været kærester med Bib i 4½ år, vi har 2 børn sammen. Og lige nu der har vi 2 rigtig store økonomiske poster

Vi har ikke svært ved at finde pengene, men jeg personligt har svært ved at sætte mig i så stor en gæld, og det havde vi snakket om tidligere på dagen.

Derfor

Så lægger jeg mærke til at Bib, sms'er rigtig meget, og jeg spørger hvorfor, om der er noget galt.

Han siger så, " Det er fordi at ...... skylder ham 30.000,- som ...... lånte af ham, før vi mødte hinanden.. Altså for over 4½ år siden..

Han har aldrig nævnt det for mig..

Det har jeg det altså lidt underligt med, jeg blev helt klam og stod og kiggede ned i frikadellerne, som jeg var ved at lave og Bib spurgte mig om jeg var sur, hvor til jeg svarede at det viste jeg ikke helt om jeg var.. Vi snakkede ikke mere om det, og han smsede bare videre, og aftenen tog sin gang.

Hvordan ville i have det med sådan noget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jeg har været kærester med Bib i 4½ år, vi har 2 børn sammen. Og lige nu der har vi 2 rigtig store økonomiske poster

Vi har ikke svært ved at finde pengene, men jeg personligt har svært ved at sætte mig i så stor en gæld, og det havde vi snakket om tidligere på dagen.

Derfor

Så lægger jeg mærke til at Bib, sms'er rigtig meget, og jeg spørger hvorfor, om der er noget galt.

Han siger så, " Det er fordi at ...... skylder ham 30.000,- som ...... lånte af ham, før vi mødte hinanden.. Altså for over 4½ år siden..

Det har jeg det altså lidt underligt med, jeg blev helt klam og stod og kiggede ned i frikadellerne, som jeg var ved at lave og Bib spurgte mig om jeg var sur, hvor til jeg svarede at det viste jeg ikke helt om jeg var.. Vi snakkede ikke mere om det, og han smsede bare videre, og aftenen tog sin gang.

Det ville jeg ikke have noget problem med - det er jo hans egne penge han har lånt ham og I var ikke engang kærester - min kæreste behøver da heller ikke få af vide hvis jeg låner penge til en veninde - så længe det ikke er hans penge

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Det ville jeg ikke have noget problem med - det er jo hans egne penge han har lånt ham og I var ikke engang kærester - min kæreste behøver da heller ikke få af vide hvis jeg låner penge til en veninde - så længe det ikke er hans penge

Jeg viste heller ikke hvordan jeg skulle reagere, og ja det er hans egen penge og egentligt burde jeg nok ikke have det sådan. Men jeg er bare så underlig og klam ved at det aldrig er blevet fortalt-. Føler og tænker måske "Hvad ligger der så af andre hemmeligheder, derude"
Måske det skal siges at ....... er en kvinde, og en tidligere flirt.

Jeg kan ikke finde ud af det, men jeg lader det som nok også bare ligge, men tankerne har jeg i hvert fald.

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Derfor

Kan godt sætte mig ind i at du blev lidt paf, det jo mange penge - men det så også det, hans penge fra inden i fandt sammen, kan ikke forstå det noget der har gjort dig sur/ked 

Min kæreste ved heller ikke hvad mine penge blev brug på før hen og je ved ikke hvad han brugte sine penge på 

Anmeld

11. marts 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jeg viste heller ikke hvordan jeg skulle reagere, og ja det er hans egen penge og egentligt burde jeg nok ikke have det sådan. Men jeg er bare så underlig og klam ved at det aldrig er blevet fortalt-. Føler og tænker måske "Hvad ligger der så af andre hemmeligheder, derude"
Måske det skal siges at ....... er en kvinde, og en tidligere flirt.

Jeg kan ikke finde ud af det, men jeg lader det som nok også bare ligge, men tankerne har jeg i hvert fald.

Så måske var det mere at det var hende og ikke så meget pengene??

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Kan godt sætte mig ind i at du blev lidt paf, det jo mange penge - men det så også det, hans penge fra inden i fandt sammen, kan ikke forstå det noget der har gjort dig sur/ked 

Min kæreste ved heller ikke hvad mine penge blev brug på før hen og je ved ikke hvad han brugte sine penge på 

Jeg er som sådan heller ikke, hverken sur eller ked af det.. Jeg er nok mere det der paf, jeg blev helt chokeret over det. Hvis jeg blev sådan rigtig sur eller ked af det, så havde jeg ikke bare stirret ned i frikadellerne.. Jeg syntes egentligt bare at det er lidt underligt..
Jeg ville også bare lige hører om andre ville have reageret på andre måder.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Så måske var det mere at det var hende og ikke så meget pengene??

Jeg syntes måske bare at det er lidt underligt at de 2 ting hænger sammen.. Ja jeg ved det egentligt ikke. Jeg kan ikke finde ud af det.

Anmeld

11. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Derfor

Det er sket før I mødte hinanden, så jeg ville ikke mene at han var forpligtet til at fortælle dig det. Og det har jo heller ikke som sådan indflydelse på jeres økonomi - udover at det er en positiv overraskelse hvis der lige pludselig står 30.000 mere på kontoen. Så nej, jeg ville ikke blive sur - tværtimod. 

Anmeld

11. marts 2013

Dinna88

Jeg forstår godt at du er overrasket og paf - det ville jeg også være  Men sur ville jeg bestemt ikke være. Måske snarere "hey, kan du ikke lige få de penge så?

Anmeld

11. marts 2013

Bølle's moar<3

Jeg synes ikke hans penge fra fortiden kommer dig ved, beklager..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.