Er jeg den eneste der bliver stødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Muhmi

Hvorfor?

Det er jo rigtig-agtigt...

Det kræver da en rigtig mand at være far men der er jo en masse drengerøve derude der sætter børn i verdenen uden at være der for dem, eller passe på dem... Så jeg synes da den passer meget godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

synes også det er sandt i budskabet...

kan måske godt se når jeg tænker over det at det kan læses anderledes når man er i behandling for barnløshed..

for så står der (næsten) ALLE idioter kan lave børn du kan bare ikke...

Tror måske det er den vej du mener det mere end det "rigtige" budskab med at - det er nemt at gøre en kvinde gravid men det tager en mand at blive der og hjælpe med at opfostre det nye lille menneske der kommer ud af det.

Anmeld

11. marts 2013

nielsen80

Jeg bliver ikke stødt, selvom jeg er en af dem der ikke kan lave børn selv. Kan dog godt huske, de tidspunkter under ens behandlingsforløb hvor alt ramte - det er der jeg fornemmer du er nu

Prøv at vende den rundt, " det kræver en rigtig mand at være en god far" - så selvom man ikke selv kan lave barnet, så er man en rigtig mand, hvis bare man er en god far.

Og " enhver idiot kan lave et barn" - ja det ser man en del eksempler på. Der står ikke " du er en idiot, hvis du ikke kan lave et barn".....er overbevist om, at barnløshed slet ikke er tænkt ind i denne reklame, og budskabet udelukkende er, at man som mand bør mande sig op og være en god far for sine børn. Det at kunne lave et barn, er ikke i sig selv et stempel på manddom, men det er en god fader til gengæld. Det tror jeg da de fleste kvinder med mænd, som har dårlig sædkvalitet, kun kan være enig i!

for at dig og din mand, snart kommer ud på den anden side med en lille guldklump.

Anmeld

11. marts 2013

grinny

Fik nok ikke skrevet helt hvad jeg mente, men nogen forstår mig 

Forstår godt budskabet i den, og synes det er et godt budskab - helt sikkert!  

Men det at de skriver enhver idiot kan lave børn, det er det der gør lidt ondt. Tror jeg ville have set helt anerledes på det hvis der stod enhver kan FÅ børn - men det er ikke alle der KAN LAVE børn.

Jeg er nok lidt for følsom i øjeblikket, så kan godt være det spiller ind 

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

esioul skriver:

Jeg bliver heller ikke stødt tror man opfatter forskelligt. - jeg opfatter den som - man kan godt få børn, men det kræver en mand at kunne tage vare på barnet. 

Det er samme måde jeg opfatter den  Jeg bliver heller ikke stødt af den 

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

grinny skriver:

bare en lille smule (læs: MEGET ) over denne??

Måske er jeg bare for følsom? Måske er det fordi man selv har problemer? Ja jeg ved det ikke, men blev faktisk lidt trist da jeg så den 

jeg bliver overhovedet ikke stødt

Anmeld

11. marts 2013

tarkoflen

Jeg tror du skal opfatte den som at det er muligt der er nogle fjolser, der kan finde ud af at lave børn, men ikke kan finde ud af at være fædre!

Det er muligt l og vi har svært ved at lave børn, men vi bliver til gengæld fantastiske forældre, for vores børn kunne ikke være mere ønsket

Anmeld

11. marts 2013

Muhmi

grinny skriver:

Fik nok ikke skrevet helt hvad jeg mente, men nogen forstår mig 

Forstår godt budskabet i den, og synes det er et godt budskab - helt sikkert!  

Men det at de skriver enhver idiot kan lave børn, det er det der gør lidt ondt. Tror jeg ville have set helt anerledes på det hvis der stod enhver kan FÅ børn - men det er ikke alle der KAN LAVE børn.

Jeg er nok lidt for følsom i øjeblikket, så kan godt være det spiller ind 

Anmeld

11. marts 2013

merethe

Profilbillede for merethe
grinny skriver:

bare en lille smule (læs: MEGET ) over denne??

Måske er jeg bare for følsom? Måske er det fordi man selv har problemer? Ja jeg ved det ikke, men blev faktisk lidt trist da jeg så den 

Jeg bliver ikke stødt over den, jeg synes at det er helt rigtigt sagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.