Er jeg den eneste der bliver stødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

chael

Overhovedet ikke stødt!!!

Synes det er SÅ sandt som det overhovedet kan være!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Stumpen

StephanieJ skriver:

Jeg TROR (uden at være sikker), at det støder fordi der står "enhver idiot kan lave børn" - og så støder den dem der ikke kan få børn, og derved er "manden en idiot" ifølge billedet?

Bare et bud..

Men det er jo ikke sådan den skal forståes - men tror det er det TS mener?

Jeg blev i første omgang ikke stødt, men som du skriver, den er tarvelig overfor barnløse.... Godt nok er de ikke "idioter" - men til tider ligestilles idiot altså med alle og enhver "enhver idiot kan da..." Så forstår godt hvorfor nogen kan rammes...

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

grinny skriver:

bare en lille smule (læs: MEGET ) over denne??

Måske er jeg bare for følsom? Måske er det fordi man selv har problemer? Ja jeg ved det ikke, men blev faktisk lidt trist da jeg så den 

Alt kan misforstås hvis man vil man kunne jo også tolke den " dem der laver børn er idioter " men det gør man jo ikke, fordi teksten er tydelig og understøttes fint af billedet jeg læste den her igår " de rige har mange glæder, de fattige har mange børn " var lige på nippet til at skrive " så kunne det være, de fattige skulle tå og glæde sig, over de rigdomme som leger, griner og fylder deres tilværelse med sjov !!!!" ..... meeen.... trak på skuldrene og tænkte ".... så må jeg jo være nyde mine penge, inden jeg bliver mor " ha ha !

Anmeld

11. marts 2013

Loa

Forstår heller ikke hvad du bliver stødt af.... Enhver (også idioter) kan lave børn, men det kræver noget mere at være en forældre....

Jeg er helt enig med reklamen. Der er mange derude der sagtens kan lave børn men når det kommer til ansvaret så bakker de sgu ud igen....

Anmeld

11. marts 2013

Loa

Stumpen skriver:

Jeg blev i første omgang ikke stødt, men som du skriver, den er tarvelig overfor barnløse.... Godt nok er de ikke "idioter" - men til tider ligestilles idiot altså med alle og enhver "enhver idiot kan da..." Så forstår godt hvorfor nogen kan rammes...

Ah okay den måde havde jeg ikke tænkt den på.....

Anmeld

11. marts 2013

esioul

grinny skriver:

Måske er jeg bare for følsom? Måske er det fordi man selv har problemer? Ja jeg ved det ikke, men blev faktisk lidt trist da jeg så den 

Jeg bliver heller ikke stødt tror man opfatter forskelligt. - jeg opfatter den som - man kan godt få børn, men det kræver en mand at kunne tage vare på barnet. 

Anmeld

11. marts 2013

Kay

har aelv haft problemer med at få børn og får det sikkert igen når vi skal lave en til på et tidspunkt... og jeg bliver ikke stødt...

tilgengæld bliver jeg stødt over når folk siger ja så svært er det altså heller ikke at lave en baby... for jo det er det sgu for nogle af os!

den der læser jeg mere som at en hver kan havde sex og rende fra ansvaret = en idiot! men det kræver en mand at være Far og der igennem hårdt arbejde at fortjæne den fornemme tittel

Anmeld

11. marts 2013

modesty

Jeg har selv været igennem IVF behandling og jeg bliver ikke stødt. Man må se på hvordan det er ment og det er sådan her: "Det kræver ikke nogle særlige personlige eller intelligensmæssige kvaliteter at gøre en kvinde gravid". Og det har jo ikke noget at gøre med at kalde os der har problemer for dummere end idioter - eller hvordan du nu har opfattet den.

Du skulle nok have lagt den her i barnløshedsbehandling for at få nogle flere relevante svar - det virker ikke som om at andre helt forstår din mening. 

Anmeld

11. marts 2013

Koen.

Jeg bliver ikke stødt, synes billedet er skønt og teksten SÅ rammende! Måske man ikke skal tage sig det så nært og bare tage det for hvad det er, et sødt billede af et barn og en far..

Anmeld

11. marts 2013

janne1986

Jeg føler mig ik stødt.... Men den rammer... Da jeg engang havde en kæreste gennem mange år, som ik ville tage ansvaret.... Hvor jeg tænker 'idioten ku godt lave bArnet, men han var ik mand nok til at være far'..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.