Sushi i København? aber wo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

HeidiØ

Lise skriver:

Ellers er der også en Sticks n sushi i Valby ved Spinderiet. Der spiste jeg inde for ikke så lang tid siden, og det var skønt!

Men ja, vil i køre efter det, så tag ind til Tivoli Hotel. Den er en flot indrettet restaurant, og en super udsigt over byen.

Har lige tjekket det, de har desværre ingen ledige tider lige ved spisetid hverken fredag eller lørdag, så det er vidst populært

Åh ja, den ligger osse i Spinderiet.

Hvilken af de 4 steder du har nævnt er ALLER bedst og hyggeligst? Foruden Tivoli Hotel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Lise

HeidiØ skriver:

Har lige tjekket det, de har desværre ingen ledige tider lige ved spisetid hverken fredag eller lørdag, så det er vidst populært

Åh ja, den ligger osse i Spinderiet.

Hvilken af de 4 steder du har nævnt er ALLER bedst og hyggeligst? Foruden Tivoli Hotel

Sticks n sushi er helt sikkert det lækreste og flotteste.

De andre kommer på en samlet 2. plads

Hyggeligst - det ved jeg ikke. Letz Sushi butikkerne er ret små, med kun et par borde, så det er meget intimt. Men det kan også være fyldt op med folk der henter Take away. Sticks n sushi i Valby er nok mest restaurantagtigt, så det ville jeg vælge, hvis i vil ud og spise.

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

Lise skriver:

Sticks n sushi er helt sikkert det lækreste og flotteste.

De andre kommer på en samlet 2. plads

Hyggeligst - det ved jeg ikke. Letz Sushi butikkerne er ret små, med kun et par borde, så det er meget intimt. Men det kan også være fyldt op med folk der henter Take away. Sticks n sushi i Valby er nok mest restaurantagtigt, så det ville jeg vælge, hvis i vil ud og spise.

Super Tror det ender med det så! Tak for dine svar!

Anmeld

10. marts 2013

modesty

Hvis du er oppe i Sticks n' Sushi prisniveau, så er Selfish i Elmegade den allerbedste sushi jeg har fået i København. Derefter kommer Bento, som ligger i Helgolandsgade. Begge steder er ejet af japanere, og ikke kinesere, som mange af de ikke helt så gode sushisteder er. 

Anmeld

10. marts 2013

Kay

ni ni sushi på roskilde vej i rødovre (kbh) lækker lækker sushi og det er spis hvad du kan i running buffet

hvis vi skal ud og spise sushi er det altid det sted vi vælger

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

modesty skriver:

Hvis du er oppe i Sticks n' Sushi prisniveau, så er Selfish i Elmegade den allerbedste sushi jeg har fået i København. Derefter kommer Bento, som ligger i Helgolandsgade. Begge steder er ejet af japanere, og ikke kinesere, som mange af de ikke helt så gode sushisteder er. 

Tusind tak for svar! Jeg tjekker lige stederne ud på nettet! Kan godt li hvis det er ejet af japanere, så super du lige skriver det!

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

Kay skriver:

TTani ni sushi på roskilde vej i rødovre (kbh) lækker lækker sushi og det er spis hvad du kan i running buffet

hvis vi skal ud og spise sushi er det altid det sted vi vælger

Tak for svar!! Tjekker lige deres hjemmeside ud, running frister. Ofte er det bare en tand bedre når det er bestilt

Anmeld

10. marts 2013

Kay

HeidiØ skriver:

Tak for svar!! Tjekker lige deres hjemmeside ud, running frister. Ofte er det bare en tand bedre når det er bestilt

ja det syntes jeg også normalt... men har aldrig fået så god running som der

Anmeld

10. marts 2013

Lotus86

Osaka sushi på Istedgade, det er running sushi, det er billigt og mega lækkert

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

Lotus86 skriver:

TOsaka sushi på Istedgade, det er running sushi, det er billigt og mega lækkert

Tak, tjekker det lige ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.