Sushi i København? aber wo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
20 svar
5 synes godt om
10. marts 2013

HeidiØ

Jeg skal over til en veninde her d. 22 marts, og vil invitere hende ud og spise sushi på hendes fødselsdag

Hvor hvor hvor? Kom, kjøwnhavnere, med jeres bedste bud på et godt sushi sted UDEN det er psyko dyrt! Running eller alm, underordnet. Helst ikke for langt udenfor voldene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Juliekp

Kender det bedste sted, men ligger dog på mit dejlige Amager Hvis man tager 5a og står af på Thyco Bahres allé ligger det på højre side. Der er kinesisk buffet, running sushi og is for billige penge. 

Spiser der ihvertfald tit

Anmeld

10. marts 2013

modesty

HeidiØ skriver:

Jeg skal over til en veninde her d. 22 marts, og vil invitere hende ud og spise sushi på hendes fødselsdag

Hvor hvor hvor? Kom, kjøwnhavnere, med jeres bedste bud på et godt sushi sted UDEN det er psyko dyrt! Running eller alm, underordnet. Helst ikke for langt udenfor voldene

Hvis det skal være godt, er det dyrt.

De "bedste" billige steder, synes jeg er dondon eller Susu sushi i Møllegade. 

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

Juliekp skriver:

Kender det bedste sted, men ligger dog på mit dejlige Amager Hvis man tager 5a og står af på Thyco Bahres allé ligger det på højre side. Der er kinesisk buffet, running sushi og is for billige penge. 

Spiser der ihvertfald tit

Iih der HAR jeg spist engang Har selv boet på Amager i 3 år Den er med i overvejelserne

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

modesty skriver:

Hvis det skal være godt, er det dyrt.

De "bedste" billige steder, synes jeg er dondon eller Susu sushi i Møllegade. 

aaaaarh har altså smagt sushi i Aarhus der var godt med ik kostede en formue

Tak for bud, skriver dem bag øret

Anmeld

10. marts 2013

Lise

Hvor i København???

Der er sushibikse over det hele - nogle bedre end andre.

Man går sjældent galt hvis man tager en sticks n' sushi - og vil man have en lækker udsigt med, så bestil bord på toppen af Tivoli Hotel.

Ellers synes jeg også godt om Letz Sushi, og har købt fra den i Elmegade på Nørrebro et utal af gange

Take away har jeg fået mest fra Sushi 2500 i Valby, som er lidt billigere end de andre, men der kan man ikke spise inde.

Sushi Day på Falkoner alle er også helt udmærket - det er heller ikke så dyrt. Eller Nyu Sakura på HC Ørstedsvej. Sidstnævnte er temmelig kinesisk i indretningen, og ikke så "smart" som de andre steder.

Anmeld

10. marts 2013

FrkDitte

HeidiØ skriver:

Jeg sværger til Sticks n sushi... på toppen af Tivoli Hotel på 12. etage, så får du en super udsigt med oven i købet.. 

De er ikke voldsomme dyre, men nok heller ikke i den billige ende... men til gengæld smager det fantastisk 

D.

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

Lise skriver:

Hvor i København???

Der er sushibikse over det hele - nogle bedre end andre.

Man går sjældent galt hvis man tager en sticks n' sushi - og vil man have en lækker udsigt med, så bestil bord på toppen af Tivoli Hotel.

Ellers synes jeg også godt om Letz Sushi, og har købt fra den i Elmegade på Nørrebro et utal af gange

Take away har jeg fået mest fra Sushi 2500 i Valby, som er lidt billigere end de andre, men der kan man ikke spise inde.

Sushi Day på Falkoner alle er også helt udmærket - det er heller ikke så dyrt. Eller Nyu Sakura på HC Ørstedsvej. Sidstnævnte er temmelig kinesisk i indretningen, og ikke så "smart" som de andre steder.

Tusind tak for alle dine gode bud Det er i Valby! Det kan sagtens være vi bare tager det med hjem

Jeg har faktisk prøvet Letz Sushi, det var egentlig meget godt

Anmeld

10. marts 2013

HeidiØ

FrkDitte skriver:

Jeg sværger til Sticks n sushi... på toppen af Tivoli Hotel på 12. etage, så får du en super udsigt med oven i købet.. 

De er ikke voldsomme dyre, men nok heller ikke i den billige ende... men til gengæld smager det fantastisk 

D.

uuh, det lyder super fedt Det undersøger jeg lige. TAK

Anmeld

10. marts 2013

Lise

HeidiØ skriver:

Tusind tak for alle dine gode bud Det er i Valby! Det kan sagtens være vi bare tager det med hjem

Jeg har faktisk prøvet Letz Sushi, det var egentlig meget godt

Ellers er der også en Sticks n sushi i Valby ved Spinderiet. Der spiste jeg inde for ikke så lang tid siden, og det var skønt!

Men ja, vil i køre efter det, så tag ind til Tivoli Hotel. Den er en flot indrettet restaurant, og en super udsigt over byen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.