min mor vil ikke have ham indefor døren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

det er rigtigt nok.

det gør jeg ikke fordi jeg mener man er voksen nok til at klare sådan ting uden dem. og syntes også forholdet mellem mor og far er langt bedre hvis man ikke skal gemmen staten.

nogle gange, hvis det er nødvendigt er det mere voksent at gå igennem amtet, og især når du er bange.... men ja i må jo prøve og håber det lykkes jer at finde ud af det sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Det må du ikke udsætte dit lille barn for. Stridigheder skal små børn ikke udsættes for. Min mor kan heller ikke fordrage min far, men det var ikke noget jeg skulle tage stilling til ds jeg var barn. Synes du skal slå i bordet og forklare hende hvad det kommer til og betyde for hendes barnebarn. 

jeg tror jeg vil prøve at snakke med hende om det igen, og måske få en sådan en sundhedsplejske til at snakke med hende også.. måske det ville få hende til at ændre mening.

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nogle gange, hvis det er nødvendigt er det mere voksent at gå igennem amtet, og især når du er bange.... men ja i må jo prøve og håber det lykkes jer at finde ud af det sammen

ja, jeg vil også prøve og se om det kan holde sådan først.

Anmeld

10. marts 2013

Nemesis

som jeg ser det, er det fuldstændigt ligegyldigt hvem manden er..om han er far til dit barn, prinsen af timbuktu eller jeres nabo..for hvordan kan HUN bestemme hvem DU skal have på besøg??

Det er jeres fælles adresse og du bestemmer vel heller ikke hvem hun har på besøg?

Så hvis i har hver jeres værelser så må du jo have ret til at have hvem du nu har lyst til på besøg på DIT værelse?!

Personligt ville jeg nok vælge at bede mor om at flytte. Du har ret til dit eget liv og ret til at vælge at se dem du vil se..og far har faktisk KRAV på samvær.

Så lær at stå på egne ben og få et liv uden din mor dikterer hvem du må se og hvorhenne.

Anmeld

10. marts 2013

JustMe

Det er dig, der står på kontrakten til lejligheden ikke? Hvis du i sidste ende godt kan bo der uden din mor, må du jo afgøre om du vil fortælle hende, at det er din lejlighed og at dit barn selvfølgelig skal se sin far.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

som jeg ser det, er det fuldstændigt ligegyldigt hvem manden er..om han er far til dit barn, prinsen af timbuktu eller jeres nabo..for hvordan kan HUN bestemme hvem DU skal have på besøg??

Det er jeres fælles adresse og du bestemmer vel heller ikke hvem hun har på besøg?

Så hvis i har hver jeres værelser så må du jo have ret til at have hvem du nu har lyst til på besøg på DIT værelse?!

Personligt ville jeg nok vælge at bede mor om at flytte. Du har ret til dit eget liv og ret til at vælge at se dem du vil se..og far har faktisk KRAV på samvær.

Så lær at stå på egne ben og få et liv uden din mor dikterer hvem du må se og hvorhenne.

Nej, jeg syntes også det er forkert at hun skal bestemme hvem der kommer på besøg.
Jeg bestemmer heller ikke hvem hun skal have på besøg.

Hun bor hos mig, da jeg har brug for lidt støtte det første stykke tid, ind til jeg er kommet ind i rytmen som mor til to.

Og self. Får far sit samvær med barnet.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Det er dig, der står på kontrakten til lejligheden ikke? Hvis du i sidste ende godt kan bo der uden din mor, må du jo afgøre om du vil fortælle hende, at det er din lejlighed og at dit barn selvfølgelig skal se sin far.

Jo det er mig der står som lejer på kontrakten. Hun er kun tilflytter til lejligheden for at støtte mig som nybagt enlig mor til to.

Jeg må tage en mere alvorlig snark med hende ang. Far og baby samvær.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.