da der er flere personer i dette inlæg ønsker jeg ikke de skal kunne kendes.. derfor ano.
sagen er den at jeg fandt en sød kæreste som desværre ikke var ærlig overfor mig, og han snød også mange mennesker. så nu sidder han bag trammer.. jeg besluttet mig for at gå fra ham - gravid, med min 4 årige også fra tidligere forhold. jeg snakket med kommunen og de sagde jeg skulle spare op til et lejemål på KH, og blev bare endnu mere trist en jeg var i forvejen. ikke nok med dette besluttet han sig for at vi skulle være ude af lejligheden(da det var self. han der stod som lejer), bare samme uge jeg hadet fortalt ham, jeg ikke kunne være sammen med ham mere. vi alle 3 endte med at "bo på gaden" 14 dage i nov. og hele dec. sidste år

jeg fik så endlig en lejlighed af kommunen d. 01 jan. 13. der har jeg så bodet for mig selv(med 4årige og baby i maven) til min mor flyttet ind her denne mdr. dette gjorde hun for at hjælpe/støtte mig, der er ikke nogen der ved hvornår hun flytter ud igen.
- mit problem er så at, min mor ikke ønsker at se min eks eller have ham inde for vores døre overhovdet!
jeg kan i grund godt forstå hende, jeg ville, hvis jeg kunne, også vælge ham helt fra, men syntes stadig mit barn skal have en far, derfor holder jeg kontakten med ham, og de skal da også have samvær sammen.
- men jeg kan jo ikke blive ved med at mødes med ham ude i byen, bliver dyrt i længten. det er da godt nu det er ved at være sommer, så kan vi side i en park og hygge med baby, men hvad så når det bliver koldt?
jeg har prøvet at snakke med min mor om dette sådan lidt, og hun siger det på ingen måde kan komme på talefod at han kommer her hjem, selvom hun ikke er hjemme. det kunne jo bare gøres når hun var afsted, men NEJ! for hun mener det også er hendes hjem og hun også skal have noget og skulle have sagt..
- jeg har ikke lyst til at tage hjem til ham, da jeg ikke ønsker at hans mor og far(andre) bare kan komme når de har lyst.
hvad skal jeg dog gøre? og hvad mener i til dette?
- håber ikke det blev for rodet..