Tabt 400 gram.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Diana...

Cris skriver:

Nå ok, det var jeg ikke klart over... Måske er der andre der læser her, som får glæde af oplysning alligevel. Jeg håber, at det er fordi du har besluttet dig og ikke fordi du har haft problemer...

Og mon ikke at din stor baby kan ikke blive ved med at være så tung? Han vejer jog 9000g og det er meget. Nu at han kan bevæge sig mere måske brænder han også lidt mere energi? Bare at det ikke bliver ved og ved og ved...

Nej det var skam ikke frivilligt. Jeg startet på P-piller og lægen sagde godt det kunne nedsætte mælkeproduktionen lidt men da jeg havet SÅ meget mælk ville det nødig have en betydning.
efter en uge kunne jeg kun natte amme. 

Men jeg tror godt selv jeg kunne ha kæmpet mere for det men Lucas blev jo os sur fordi der ikke kom så meget som der plejet og så opgav jeg faktisk for synes ikke det var sjov og jeg måtte næsten tvinge ham til at tage brystet i munden og det sgu synd for ham synes jeg.

Tak for dit svar og ja det er rigtig det skal jo gå i stå på et tidpunkt og han har jo noget at tage af jeg troet bare ikke han ville tabe sig og så 400 g på 10 dage det synes jeg måske er lidt meget el hvad? Jeg må jo holde lidt øje med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Cris

Jeg håber, at det lykkes til dit nr2, når du nå så langt, men amning, hvis du stadig kan nyde det så meget!

Men ja, det er meget, men børnene taber sig og kan også tage på utrolig hurtigt. Nu har mit barn på 16 måneder været syg. I kun nogle få dag, har han spist meget lidt og han har allerede tabt sig en hel kg.! Hvis Lucas virker som han plejer, har energi nok, så skal du ikke meget andet en holde øjet med ham. Han kan ikke blive ved med at være så tung, men han kan hellere ikke blive ved med at tabe sig så hurtigt hver uge. Hvis der sker en gang i mellem, så er det ok... Hvis jeg er ærligt med dig, har jeg kun vejet Felix en gang om måneden, nogle gange gik det længere endu. Jeg var ved at blive besat af, hvor meget han skulle tage på og så noget. Sidst han blev vejet var der to måneder siden og så nu, for han var blivet syg og vi kunne mærke, at hans ansigt blev lidt mindre. Så bare at han har det godt og alt andet skal nok "fixes" hehe

Anmeld

23. juni 2009

Henriette72

Diana... skriver:

Ja du læste rigtig ja han er en stor SUND dreng.. Hun kan jo altså os gå osv så tager man jo ikke lige så meget på. Jeg har haft fløde i dutterne så det jo bare godt men det begynder jo og udline sig når han os kan noget...

Ja det er rigtigt nok, det gør hun (går altså) men jeg tror hun vejede 9 kg da hun var 14 mdr...

Men jeg kan godt se at han er en sund dreng dejlige kinder....

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

Cris skriver:

Jeg håber, at det lykkes til dit nr2, når du nå så langt, men amning, hvis du stadig kan nyde det så meget!

Men ja, det er meget, men børnene taber sig og kan også tage på utrolig hurtigt. Nu har mit barn på 16 måneder været syg. I kun nogle få dag, har han spist meget lidt og han har allerede tabt sig en hel kg.! Hvis Lucas virker som han plejer, har energi nok, så skal du ikke meget andet en holde øjet med ham. Han kan ikke blive ved med at være så tung, men han kan hellere ikke blive ved med at tabe sig så hurtigt hver uge. Hvis der sker en gang i mellem, så er det ok... Hvis jeg er ærligt med dig, har jeg kun vejet Felix en gang om måneden, nogle gange gik det længere endu. Jeg var ved at blive besat af, hvor meget han skulle tage på og så noget. Sidst han blev vejet var der to måneder siden og så nu, for han var blivet syg og vi kunne mærke, at hans ansigt blev lidt mindre. Så bare at han har det godt og alt andet skal nok "fixes" hehe

Vi vejer ham os kun en gang om måneden d. 21 hver måned hvor han bliver en måned ældre, men han blev vejet d. 12 fordi sp var her.

Men jeg har lige snakket med min sp og hun er sikker på vægten målte forkert sidst for i følge hans skalaen passer det bedre med det han vejer nu en sidst. 

Anmeld

23. juni 2009

Cris

Diana... skriver:

Vi vejer ham os kun en gang om måneden d. 21 hver måned hvor han bliver en måned ældre, men han blev vejet d. 12 fordi sp var her.

Men jeg har lige snakket med min sp og hun er sikker på vægten målte forkert sidst for i følge hans skalaen passer det bedre med det han vejer nu en sidst. 

Nå, men det er også en lille detalje, som vi ikke har tænkt på: om vægten fungere som den skal! hehe

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

Cris skriver:

Nå, men det er også en lille detalje, som vi ikke har tænkt på: om vægten fungere som den skal! hehe

hi hi ja jeg grinte os lidt for det tænkte jeg jo slet ikke på for de er jo ikke så præsise de vægte man selv har   man bliver jo bare så nervøs hi hi. men nu jeg rolig igen hi hi og tak for dine svar 

Knus

Anmeld

23. juni 2009

petersmor

Diana... skriver:

Hej Piger 

Men lille Lucas blev vejet her d. 12 june hvor han vejer 9000 g. Men så var han lige på vægten i dag og vejer så "kun" 8600 g. men han har altså tabt 400 g. 

Han er 4 måneder igår han er glad som han plejer lidt mere mor syg end normalt. Han spiser ikke så meget som han plejer nok en flaske til 1 1/2 mindre end normalt. 

Skal jeg være bekymret? 

Knus en lidt nervøs mor dan han jo plejer og vokse helt vild.

Hej søde.
Prøv at ring til Mette (Mette T) hun har prøvet præcis det samme med Kathrine, altså at hun tabte sig.
Knus fra Kathrines mormor

Anmeld

1. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

Kan godt forstå din bekymring... Det er et sandt mareridt når de er inde i de perioder de ikke spiser og drikker så meget.

Frederic bliver om 2 dage 10 mdr - er 80,5 cm lang og vejer stadig 9 kg, hvilket han har gjort i snart 1 ½ mdr.   Han havde lige en periode hvor han fik det hele på én gang - tyndmave - opkast - forkølelse - feber og øjenbetændelse. Da var han nede at runde de 8,5 kg - pyh en bekymret mor det gav...

De siger jo at de spiser det de har brug for. Så hvis de en dag kun vil have kød og mælk, er det det de har brug for. Andre dage kun kartofler og sovs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.