Diana... skriver:
Hej Piger
Men lille Lucas blev vejet her d. 12 june hvor han vejer 9000 g. Men så var han lige på vægten i dag og vejer så "kun" 8600 g. men han har altså tabt 400 g.
Han er 4 måneder igår han er glad som han plejer lidt mere mor syg end normalt. Han spiser ikke så meget som han plejer nok en flaske til 1 1/2 mindre end normalt.
Skal jeg være bekymret?
Knus en lidt nervøs mor dan han jo plejer og vokse helt vild.
Hej jeg har lille anne som bliver 4 måneder i morgen og hun spiser heller ikke så meget lige i tide og er også mere morsyg.
De kommer ind i et tigerspring når de er 19 uger, eller det vil sige det kan starte når de er 15 uger og det er det der gør at de er morsyg og ikke rigtig vil ligge selv. Jeg vil skyde på det er derfor din lille pus ikke spiser så meget. Og han har jo en rigtig fin vægt og lidt at tage af, så længe han ellers er frisk, glad og har våde bleer så tror jeg ikke du skal være bekymret.
Og sjovt som drenge bare vejer mere end piger. Min søn på snart 2 han vejet næsten det samme som Lucas og idag vejer han omkring de 14 kg. Så det med de tager på skal jo gå i stå på et tidspunkt kan jo være det er lige nu for ham.
Joan
Anmeld