godaften piger,
jeg vil lige høre hvad i synes.
min kæreste gav mig hans iPhone for snart et år siden da han købte en ny og havde lovet at ville købe en brugt til mig så kunne jeg ligeså godt få hans og det var en gave fra ham skal lige siges.
nu har jeg så selv købt en iPhone 5 for snart 1 måned siden, da den han gav mig ikk virkede så godt mere, han laver så det der er galt med telefonen (han er god til sådan noget) jeg snakker så med min moster og hun vil gerne købe den her telefon som jeg havde fået i gave vi aftaler så en pris og jeg fortæller kæresten at hun kommer og henter den idag, så siger han at han skal jo have de penge som hun kommer med. Og det kan jeg ikk forstå jeg fik den som en gave og nu forlanger han pengene for den. Synes i det er fair når det var en gave?
jeg må nok ærlig indrømme at jeg er ked af det og skuffet over ham! For når det er en gave jeg fik af ham og vælger at sælge den er det vil mine penge? Han ved at jeg ikk har nogle penge i forvejen og har lånt en masse penge af mine forældre.
han er utrolig penge fikseret og vil gøre alt for penge og det irritere mig!
Mine forældre mener også at det er mig der skulle have haft pengene fra telefonen.
hvad mener i? jeg sunges i forvejen han virker meget egoistisk og det er altid hans behov først også kommer vi andre bagefter :-(
Anmeld