Han laver ca. 2 gange i timen ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

morethanperfect

B&J skriver:

som du selv skriver så lyder det som tænder... for daniel havde faktisk kun tynd mave når han skulle have tænder....

håber det snart stopper for pyhh hvor må det være hårt

Ja det tror jeg altså også det er .. 

Det træls for ham at han ikke får sovet .. Han er vildt  træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

B&J

morethanperfect skriver:

Ja det tror jeg altså også det er .. 

Det træls for ham at han ikke får sovet .. Han er vildt  træt

jaaa det er da klart når der hele tiden noget inde i munden der gør ondt og er træls håber snart det er over igen

Anmeld

10. marts 2013

MariaMami

Angående grød er jeg helt enig i at der skal helt stoppes med at gives grød.....giv grøntsagsmos og frugtmos med yoghurt uden sukker istedet for!

Her er en artikel som alle burde få fingrene i og læse...selv sundhedsplejerskerne her i landet ...mange af dem er desværre bagefter og outdated i deres viden og vejledning om introduktion af fast føde til spædbørn og så står nogle mødre som os med bøvlet..øv! Noget af det sværest at fordøje for babyer er cerealier nemlig.....og der er også mange flere mineraler, sporstoffer og vitaminer i grøntsager og frugt og husk at tilbyde ham masser af vand også ved hvert måltid. 

http://rebeccapersson.com/2011/07/derfor-skal-baby-0-6-maneder-ikke-have-mos-og-groed/

Jeg tror som andre nævner også at det sagtens evt. kan være tandfrembrud. Eller begge dele..! der er ikke andet end at efterforske og ændre hans diæt og vente på en tand titter frem men åh ja det kan være så hårdt helt at hitte ud af det og især hvis baby ik får sovet og blir overtræt....held og lykke og pøj pøj med lortebleerne 

Anmeld

10. marts 2013

modesty

morethanperfect skriver:

Okay ..

Det kan ikke være tænder så ??

Han har RIGTIG ondt i gummerne , savler og har rød numse .. 

Jo, det kan godt være tænder, men det kan også være sygdom. Ingen har sagt at det skal være nemt. 

Anmeld

10. marts 2013

morethanperfect

MariaMami skriver:

Angående grød er jeg helt enig i at der skal helt stoppes med at gives grød.....giv grøntsagsmos og frugtmos med yoghurt uden sukker istedet for!

Her er en artikel som alle burde få fingrene i og læse...selv sundhedsplejerskerne her i landet ...mange af dem er desværre bagefter og outdated i deres viden og vejledning om introduktion af fast føde til spædbørn og så står nogle mødre som os med bøvlet..øv! Noget af det sværest at fordøje for babyer er cerealier nemlig.....og der er også mange flere mineraler, sporstoffer og vitaminer i grøntsager og frugt og husk at tilbyde ham masser af vand også ved hvert måltid. 

http://rebeccapersson.com/2011/07/derfor-skal-baby-0-6-maneder-ikke-have-mos-og-groed/

Jeg tror som andre nævner også at det sagtens evt. kan være tandfrembrud. Eller begge dele..! der er ikke andet end at efterforske og ændre hans diæt og vente på en tand titter frem men åh ja det kan være så hårdt helt at hitte ud af det og især hvis baby ik får sovet og blir overtræt....held og lykke og pøj pøj med lortebleerne 

Tak for svar ! 

Det har heldigvis ikke været så tyndt i dag som tidligere .. 

Han er snart 6 mdr. og vi har givet grød siden han var 3 en halv .. Af virkelig mange årsagsager ! .. 

Han har været sur hele dagen i dag , da han ikke har været mæt på noget tidspunkt , derfor får han også grød .. Han har gylpet det meste  op igen , fordi det "løber over" da han spiser så meget .. han har heller ikke sovet da han har gylpet .. Øv hvor er det egentlig bare synd for ham  

håber inderligt snart det stopper .. Ringer til lægen i morgen og får han til at kigge på ham .. 

Tusind tak for svar

Anmeld

10. marts 2013

morethanperfect

modesty skriver:

Jo, det kan godt være tænder, men det kan også være sygdom. Ingen har sagt at det skal være nemt. 

Haha , nej det er virkelig ikke nemt .. Meget nemmere med oscar , han kan sige hvad der er galt

ringer til lægen i morgen og får ham til at kigge på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.