Han laver ca. 2 gange i timen ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
15 svar
4 synes godt om
9. marts 2013

morethanperfect

Åh er ved at bli træt af og skifte bleer .. !

De sidste 4 dage har Noel skidt 2 gange i timen , hvilket vil sige han er rigtig meget i søvn underskud !

Ha har tynd mave , men er ikke syg .. Kan det være tænderne ?

Han har godt nok 2 , men mon der er flere på vej ??

Nogle gode råd mod tynd mave ?
Han er snart 6 mdr .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

modesty

Hvorfor tror du ikke at han er syg? Man behøver jo ikke at have feber for at have en maveinfektion

Anmeld

9. marts 2013

morethanperfect

modesty skriver:

Hvorfor tror du ikke at han er syg? Man behøver jo ikke at have feber for at have en maveinfektion

Kan da godt være han er syg . Men der er bare ingen andre tegn på det 

Anmeld

9. marts 2013

Blirnokaldrigfru

morethanperfect skriver:

Åh er ved at bli træt af og skifte bleer .. !

De sidste 4 dage har Noel skidt 2 gange i timen , hvilket vil sige han er rigtig meget i søvn underskud !

Ha har tynd mave , men er ikke syg .. Kan det være tænderne ?

Han har godt nok 2 , men mon der er flere på vej ??

Nogle gode råd mod tynd mave ?
Han er snart 6 mdr .. 

Jeg har læst et sted, at man skal stoppe med at give grød (og andet mad end mm/mme) indtil maven er ok igen og en enkelt gang ringede jeg til vagtlægen (fordi jeg læste et andet sted at det sku man hvis det stod på i over 12 timer, jeg læser for meget - i know ;P), og han bekræftede mig i at man skulle stoppe grøden, og give meget væske

Anmeld

9. marts 2013

Sabsy

Han er bare fyldt med lort (ment kærligt)
Ej, jeg ved hvad du mener, da min dreng var ca 6mdr havde vi en periode på 14dage hvor det også var i tide og utide, men lægen mente der intet var galt, da der også kan gå to dage uden noget osv.. Nu er han blevet ble fri, og var på wc 4 gange!! på halvanden time.. Men jeg tror du måske for en sikkerhedsskyld skulle måske bare spørge til råds ved lægen??

Knus og god weekend

Anmeld

10. marts 2013

morethanperfect

Frk P. skriver:

Jeg har læst et sted, at man skal stoppe med at give grød (og andet mad end mm/mme) indtil maven er ok igen og en enkelt gang ringede jeg til vagtlægen (fordi jeg læste et andet sted at det sku man hvis det stod på i over 12 timer, jeg læser for meget - i know ;P), og han bekræftede mig i at man skulle stoppe grøden, og give meget væske

Okay .. Det prøver jeg .. 

Bare træls , for han blir slet ikke mæt kun på mælk
Øv øv ..

Anmeld

10. marts 2013

morethanperfect

Sabsy skriver:

Han er bare fyldt med lort (ment kærligt)
Ej, jeg ved hvad du mener, da min dreng var ca 6mdr havde vi en periode på 14dage hvor det også var i tide og utide, men lægen mente der intet var galt, da der også kan gå to dage uden noget osv.. Nu er han blevet ble fri, og var på wc 4 gange!! på halvanden time.. Men jeg tror du måske for en sikkerhedsskyld skulle måske bare spørge til råds ved lægen??

Knus og god weekend

Hahah ja det er han

Daniel sagde også "lorteunge" til ham den anden dag

Okay , tror jeg prøver at ringe til lægen mandag . 
Han virker bare ikke som om han er syg .. Altså det er KUN tynd mave , og så generer hans gummer ham til den store guldmedalje ..
Han har såå ondt i den dumme mund

Anmeld

10. marts 2013

B&J

som du selv skriver så lyder det som tænder... for daniel havde faktisk kun tynd mave når han skulle have tænder....

håber det snart stopper for pyhh hvor må det være hårt

Anmeld

10. marts 2013

modesty

morethanperfect skriver:

Kan da godt være han er syg . Men der er bare ingen andre tegn på det 

Det behøver der heller ikke at være. Det kan sagtens være en maveinfektion. Jeg ville nok lige ringe til lægen - og holde ham fra andre små børn.

Anmeld

10. marts 2013

morethanperfect

modesty skriver:

Det behøver der heller ikke at være. Det kan sagtens være en maveinfektion. Jeg ville nok lige ringe til lægen - og holde ham fra andre små børn.

Okay ..

Det kan ikke være tænder så ??

Han har RIGTIG ondt i gummerne , savler og har rød numse .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.