Karina73 skriver:
Hej
Jeg er ved at starte en privat Dagpleje i slagelse.
Vil gerne høre jeres mening ang. dagpleje
Ville i vælge privat dagpleje frem for kommunal dagpleje ?
Hvad kunne få jer til at vælge en privat dagpleje og hvad lægger i vægt på i dagplejen ?
Er det vigtigt i dagplejen?
Sundmad
økologi
prisen
Naturdagpleje
sang/ musik, mm.
Jeg vil altid vælge kommunal dp og det skyldes bla. at vi intet netværk har til at tage vores datter ved evt. sygdom og så er det meget vigtigt for os at vi har gæstedagpleje at gøre brug af.
Jeg kan godt lide konceptet med naturdagpleje, og det var sådan noget jeg ville gå efter, hvis jeg skulle vælge privat. Omvendt kommer de meget ud der hvor min datter er nu, så tror ikke at hun går glip af så meget på den front. Men skulle man lokke mig, så ville det være på noget med aktivitet.
Vi spiser ikke udelukkende økologisk herhjemme, så det betyder egentlig ikke så meget som at den kost hun får er varieret og lækker.
Så det jeg lægger mest vægt på er, at der er mulighed for pasning ved sygdom m.m, at dp moren har erfaring og er kompentent og at vi har en god kemi. Men selvfølgelig mest af alt skal min datter trives og føle sig godt tilpas - og hvis hun er det, så er jeg tryg ved at aflevere hende. Tryghed betyder rigtig meget for mig i denne her sammenhængen.
/Fenja 
Anmeld