Min søn går mig på nerverne:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror alle børn, bare ka være irreterende i perioder!! 

Tror det er helt normalt, også er det os som forældre, der lige må lære at tælle til en milion. Nogen gange rigtig mange gange, i løbet af en dag  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Tror alle børn, bare ka være irreterende i perioder!! 

Tror det er helt normalt, også er det os som forældre, der lige må lære at tælle til en milion. Nogen gange rigtig mange gange, i løbet af en dag  Vh stine

Jeg er ved at blive rigtig god til at tælle:-):-)
Men det er bare så hårdt:-(

Anmeld

9. marts 2013

MyLove E

www.havredalsprivatedagpleje.dk skriver:

Du får lige en kæmpe

Hvor gammel er han?

Tak han bliver 2 til maj:-)

Anmeld

9. marts 2013

MyLove E

Gigl skriver:

Tja.. du kan desværre ikke ændre dig søn - kun se indad. 

Din søn skal jo også takle din utålmodighed, og det er frustrerede for et lille barn, derfor kommer der jo en ret ond cirkel igang. 

Og der er altså ikke andet for at blive i stand til at væbne sig med tålmodighed når det gælder småbørn, det må man indse. Børn skal have ting at vide 117 gange, sådan er det bare. Vi er den voksne, vi må bide frustrationen i os så vidt muligt 

Ihh hvor er det lidt træls at du har helt ret. Men som.meget deprimeret er det svært.
Men jeg vil selvfølgelig knokle alt hvad jeg kan for at slappe af når vi er sammen!!

Men mange tak for dine gode ord:-)

Anmeld

9. marts 2013

DitteFisk

Tauf skriver:

Ihh hvor er det lidt træls at du har helt ret. Men som.meget deprimeret er det svært.
Men jeg vil selvfølgelig knokle alt hvad jeg kan for at slappe af når vi er sammen!!

Men mange tak for dine gode ord:-)

Åh jamen selv uden depression kan det være en kunst at bevæger den berømte tålmodighed  Vi er kun mennesker. 

og eftersom han bliver ældre bliver det nemmere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.