UHH kryds fingre for os!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
18 svar
4 synes godt om
8. marts 2013

Anonym trådstarter

ja mig og kæresten har jo vildt meget gæld vi betaler af på nærmere betegnet næsten 500.000 så har nu skrevet til banken i håb om at de kan hjælpe os. Kunne de f. eks samle alt gæld hos dem ville min kæreste stige 4000 i løn pga SKAT indeholder noget i hans løn så han betaler næsten 60 % i skat og kunne de det så ville vi kunne afbetale 8000 kr om måneden i gæld og samtidig være fuldstændig gældsfri om 5 år det kunne bare være så dejligt håber virkelig at de kommer med et positivt svar tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

2721

8. marts 2013

Kris89

Hvor ville det være dejligt for jer hvis det lykkedes.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Anmeld

8. marts 2013

tarkoflen

for jer

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Hvor ville det være dejligt for jer hvis det lykkedes.

det håber jeg også

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

for jer

tak :-)

Anmeld

8. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

ja mig og kæresten har jo vildt meget gæld vi betaler af på nærmere betegnet næsten 500.000 så har nu skrevet til banken i håb om at de kan hjælpe os. Kunne de f. eks samle alt gæld hos dem ville min kæreste stige 4000 i løn pga SKAT indeholder noget i hans løn så han betaler næsten 60 % i skat og kunne de det så ville vi kunne afbetale 8000 kr om måneden i gæld og samtidig være fuldstændig gældsfri om 5 år det kunne bare være så dejligt håber virkelig at de kommer med et positivt svar tilbage

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Anmeld

8. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Håber, det lykkes for jer, det er godt nok mange penge.
Vil bare lige gøre opmærksom på, at I umuligt kan være gældfri om 5 år, da I jo også skal betale renter og renters renter, et gæt må blive i størrelsesordenen 30000-40000 kr om året, men derfor er det stadig en god idé at få samlet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.