Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bøllemyr skriver:
Kris89 skriver: Hvor ville det være dejligt for jer hvis det lykkedes.
Hvor ville det være dejligt for jer hvis det lykkedes.
tarkoflen skriver: for jer
for jer
Anonym skriver: ja mig og kæresten har jo vildt meget gæld vi betaler af på nærmere betegnet næsten 500.000 så har nu skrevet til banken i håb om at de kan hjælpe os. Kunne de f. eks samle alt gæld hos dem ville min kæreste stige 4000 i løn pga SKAT indeholder noget i hans løn så han betaler næsten 60 % i skat og kunne de det så ville vi kunne afbetale 8000 kr om måneden i gæld og samtidig være fuldstændig gældsfri om 5 år det kunne bare være så dejligt håber virkelig at de kommer med et positivt svar tilbage
ja mig og kæresten har jo vildt meget gæld vi betaler af på nærmere betegnet næsten 500.000 så har nu skrevet til banken i håb om at de kan hjælpe os. Kunne de f. eks samle alt gæld hos dem ville min kæreste stige 4000 i løn pga SKAT indeholder noget i hans løn så han betaler næsten 60 % i skat og kunne de det så ville vi kunne afbetale 8000 kr om måneden i gæld og samtidig være fuldstændig gældsfri om 5 år det kunne bare være så dejligt håber virkelig at de kommer med et positivt svar tilbage
1990h skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128