Hvad kan jeg give hende at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Tak for det
Jeg håber virkelig ikke hun har MØB!

Hun har heller aldrig fået hverken saft eller juice - så det er bestemt ikke hverdagekost herhjemme

Nej det håber jeg heller ikke at hun har. Min datter døjer stadig med væske i ørerne efter hun havde MØB tilbage i Nov ´12

Nu er min datter lige lidt ældre end din, men hun har en enkelt gang peget på mit glas med saft i og så har jeg bare puttet rød frugtfarve i hendes  Jeg strækker den så langt jeg kan med andre drikkevarer end mælk og vand.

God bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Nej det håber jeg heller ikke at hun har. Min datter døjer stadig med væske i ørerne efter hun havde MØB tilbage i Nov ´12

Nu er min datter lige lidt ældre end din, men hun har en enkelt gang peget på mit glas med saft i og så har jeg bare puttet rød frugtfarve i hendes  Jeg strækker den så langt jeg kan med andre drikkevarer end mælk og vand.

God bedring!

Hun har desværre MØB
Det buler meget på hendes højre øre

Jeg har fået lidt juice og lidt saft i hende - men hun er bare ikke meget for det

Anmeld

8. marts 2013

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Hun har desværre MØB
Det buler meget på hendes højre øre

Jeg har fået lidt juice og lidt saft i hende - men hun er bare ikke meget for det

Øv! Skal hun så være på pencilin i 7 dage eller? Det virkede ret hurtigt på vores datter, men hun har så stadig bivirkninger efter det, så vi skal til ørelæge igen her om 6 uger. Håber væsken er væk, så hun ikke skal have lagt dræn.

Du må blive ved med at prøve at få lidt i hende. Det er jo næsten lige meget hvad det er, bare hun vil have lidt.

Hvis hun er opstartet på pencilin tror jeg ikke der går lang tid før hun begynder at drikke lidt igen.

Vil hun heller ikke have frugtmos?

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Øv! Skal hun så være på pencilin i 7 dage eller? Det virkede ret hurtigt på vores datter, men hun har så stadig bivirkninger efter det, så vi skal til ørelæge igen her om 6 uger. Håber væsken er væk, så hun ikke skal have lagt dræn.

Du må blive ved med at prøve at få lidt i hende. Det er jo næsten lige meget hvad det er, bare hun vil have lidt.

Hvis hun er opstartet på pencilin tror jeg ikke der går lang tid før hun begynder at drikke lidt igen.

Ingen penicillin - lægen sagde at man idag mente at panodil var lige så godt som penicilin, børnene blev jo raske alligevel

Så vi skal se an i tre dage og hvis hun stadig har ondt mandag, så skulle vi ringe igen, men tror altså godt jeg kunne finde på at ringe til vagtlægen imorgen, så hun kan få noget penicilin.
Synes ikke rigtig lægens svar holder vand

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Jo frugtmos vil hun meget gerne have

Anmeld

8. marts 2013

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Ingen penicillin - lægen sagde at man idag mente at panodil var lige så godt som penicilin, børnene blev jo raske alligevel

Så vi skal se an i tre dage og hvis hun stadig har ondt mandag, så skulle vi ringe igen, men tror altså godt jeg kunne finde på at ringe til vagtlægen imorgen, så hun kan få noget penicilin.

Øhm ok...synes da godt nok det er en mærkelig behandling af MØB. Vores datter fik pencilin med det samme, men så små børn får kun pencilin i ca 7 dage, hvor vi voksne får i 10 dage. Synes altså du skal kontakte vagtlægen imorgen hvis hun er lige så skidt som nu. Hun skal da behandles for det. Betændelse forsvinder ikke bare af sig selv. Desuden kan det bliver rigtig slemt, hvis det ikke får behandling.

Hvis hun spiser frugtmos så giver du hende bare det evt. bland det lidt op med vand

Anmeld

8. marts 2013

K&S

AnnaKJ skriver:

Det ville jeg ikke acceptere, smerter ved MØB er så ulidelige og kan ikke altid afhjælpes med panodil - hvorimod penicillin (som oftest) virker meget hurtigt...! Jeg ville smutte til vagtlægen og så måske få en tid hos en ørelæge til tjek  Egen læge har ikke de rette redskaber til tjek af ørene...

Anmeld

8. marts 2013

Mother-love

Giv hende hvad hun vil have. Juice der er tyndet med vand. Isabella får saftevand når hun er syg for det er det eneste hun vil drikke meget af. F.eks har hun idag drukket 4 drikkedunke med saftevand plus lidt mælk. Drikkedunken kan der ca være 300 ml i. Og hvis vi ikke gav hende saftevand kunne vi slet ikke få noget i hende andet end lidt mælk.

Anmeld

8. marts 2013

Mother-love

AnnaKJ skriver:

Jeg ville klart ringe til vagtlægen. Det gør vi også når vi mener at vi ikke får Isabella tjekket ordentligt. Og hvad er det da for noget at sige at hun bare skal have panodil når hun har møb?

God bedring med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.