Hvad kan jeg give hende at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Valle81

AnnaKJ skriver:

Er det rigtigt?! Ej tak for svar - så vil jeg prøve om hun vil have det!

Ja, jeg ville give det uden at tøve:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Carolina har feber og vil hverken have mme, sødmælk eller vand.
Hvad pokker kan jeg give hende?
Hun skal jo have væske.
Jeg har både tænkt juice eller saft - men hun er for pokker altså kun 8 mdr!

Hvad ville i give?

Du kan prøve at give sukkervand, som man giver helt små børn som smertelindring.

/Fenja

Anmeld

8. marts 2013

tarkoflen

Det vigtigste er at hun får noget væske, så er det sådan set ligemeget hvilken slags det er! Det er altså værre at hun bliver dehydreret end får lidt juice eller saft!

Ville nok blande saften tyndt og blande vand i juicen, hvis det ikke er noget hun ellers får, men det er nok mest fordi jeg ikke synes de behøver få mere sukker end nødvendigt. men vil hun ikke drikke den fortyndede udgave, men den almindelige, så havde jeg uden tøven givet hende det

God bedring med hende

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Du kan prøve at give sukkervand, som man giver helt små børn som smertelindring.

/Fenja

Kunne godt være hun skulle have en smule af det - hun tager sig nemlig til ørene, så tror hun har ondt der

Vi skal til lægen 12.15, så håber de finder ud af noget!

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

tarkoflen skriver:

Det vigtigste er at hun får noget væske, så er det sådan set ligemeget hvilken slags det er! Det er altså værre at hun bliver dehydreret end får lidt juice eller saft!

Ville nok blande saften tyndt og blande vand i juicen, hvis det ikke er noget hun ellers får, men det er nok mest fordi jeg ikke synes de behøver få mere sukker end nødvendigt. men vil hun ikke drikke den fortyndede udgave, men den almindelige, så havde jeg uden tøven givet hende det

God bedring med hende

Hun har aldrig fået det før, det var også derfor jeg var lidt tøvende og spurgte herinde
Prøver at blandet det op med vand i første omgang

Anmeld

8. marts 2013

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Kunne godt være hun skulle have en smule af det - hun tager sig nemlig til ørene, så tror hun har ondt der

Vi skal til lægen 12.15, så håber de finder ud af noget!

Ja, så har hun måske MØB, øv!

Men til en anden gang så sker der heller ikke noget ved at give saftevand, det er bare så fyldt med sukker så det er ikke godt for dem til hverdag, især pga tænderne. Men ellers er sukkervand et ok alternativ.

Håber snart at din lille pige bliver rask!

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Ja, så har hun måske MØB, øv!

Men til en anden gang så sker der heller ikke noget ved at give saftevand, det er bare så fyldt med sukker så det er ikke godt for dem til hverdag, især pga tænderne. Men ellers er sukkervand et ok alternativ.

Håber snart at din lille pige bliver rask!

Tak for det
Jeg håber virkelig ikke hun har MØB!

Hun har heller aldrig fået hverken saft eller juice - så det er bestemt ikke hverdagekost herhjemme

Anmeld

8. marts 2013

Tona

AnnaKJ skriver:

Carolina har feber og vil hverken have mme, sødmælk eller vand.
Hvad pokker kan jeg give hende?
Hun skal jo have væske.
Jeg har både tænkt juice eller saft - men hun er for pokker altså kun 8 mdr!

Hvad ville i give?

Jeg havde givet saftevand. Eksperimenter evt med hvor tyndt du kan slippe afsted med at blande det op hvor det stadig glider ned.

Jeg havde købt noget der var så naturligt som muligt og endelig uden kunstige sødestoffer. Fx Ribena.

Faktisk er der jo nogle salte og noget sukker i saft som er godt at få når man har feber og ikke rigtig spiser noget.

Anmeld

8. marts 2013

Isabella_mor

når de små poder er syge er det HELT fint at give dem saft, jucie osv... Fordi det er HÅRDT at være syg med feber, og de har brug for energi, så der er drikke med sukker et hit for at sørge for at de får lidt enegi.. og så får de samtidig væske.. som er ultra vigtigt når de er syge.. 

så det skal du bare gøre uden at få dårlig samvittighed, for det gør ikke noget...

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

Nå en lille Update!

Carolina har MØB
Så det er derfor hun tager sig til ørene hele tiden.
Jeg skulle bare give hende lige hvad hun ville have at drikke.

Øv øv øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.