hvad skriver man i kvote 2 ansøgning til pædagog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
17 svar
4 synes godt om
8. marts 2013

Dinna88

Jeg haringen erfaring at trække på, men  lysten, viljen og ønsket er stort.

specielle omstændigheder er skyld i dårlig snit fra gym, det er ikke fordi jeg er dum - skal det med? 

Hvad ellers

Jeg satser ikke på at komme ind, og jeg er på studie i forvejen - men jeg vil prøve Hvis jeg kommer ind må det være et tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

LilleLene

Dinna88 skriver:

Jeg haringen erfaring at trække på, men  lysten, viljen og ønsket er stort.

specielle omstændigheder er skyld i dårlig snit fra gym, det er ikke fordi jeg er dum - skal det med? 

Hvad ellers

Jeg satser ikke på at komme ind, og jeg er på studie i forvejen - men jeg vil prøve Hvis jeg kommer ind må det være et tegn

følger lige med

Anmeld

8. marts 2013

Dinna88

LilleLene skriver:

følger lige med

Nu fik jeg så faktisk googlet lidt, og der er da noget hjælp at hente 

Anmeld

8. marts 2013

LilleLene

Dinna88 skriver:

Nu fik jeg så faktisk googlet lidt, og der er da noget hjælp at hente 

ja selvfølgelig... google

Anmeld

8. marts 2013

Dinna88

LilleLene skriver:

ja selvfølgelig... google

Google er ens ven  Men det vil virkelig hjælpe med noget personlig erfaring herinde fra 

Anmeld

8. marts 2013

Dot D

Altså altså - Jeg fik at vide, at jeg kom ind på min ansøgning, så jeg vil tro, at det var fordi, jeg skrev, HVORFOR jeg gerne ville være pædagog. 

Jeg beskrev selvfølgelig også min arbejdserfaring både det pædagoglignende og mit tidligere arbejdsliv.

Så skriv hvorfor du vil være pædagog, og hvad du ellers har lavet, så tror jeg, du kommer langt

Anmeld

8. marts 2013

Dinna88

Dot D skriver:

Altså altså - Jeg fik at vide, at jeg kom ind på min ansøgning, så jeg vil tro, at det var fordi, jeg skrev, HVORFOR jeg gerne ville være pædagog. 

Jeg beskrev selvfølgelig også min arbejdserfaring både det pædagoglignende og mit tidligere arbejdsliv.

Så skriv hvorfor du vil være pædagog, og hvad du ellers har lavet, så tror jeg, du kommer langt

Okay, tak, Dot!  

Jeg kan skrive et rigtig godt afsnit om HVORFOR jeg vil det, da meget af det har med min barndom at gøre. Ja, egentlig op til hvor jeg er nu. Jeg vil ikke være i vuggestue/SFO/børnehave, jeg vil gerne arbejde med unge med problemer/stofmisbrugere/alkoholikere/bare folk der har brug for hjælp.  

Men erfaring er der absolut ingen af, bortset fra hvad jeg selv har oplevet i hjemmet osv.

Anmeld

8. marts 2013

LilleLene

Dinna88 skriver:

Google er ens ven  Men det vil virkelig hjælpe med noget personlig erfaring herinde fra 

Anmeld

8. marts 2013

Dot D

Dinna88 skriver:

Okay, tak, Dot!  

Jeg kan skrive et rigtig godt afsnit om HVORFOR jeg vil det, da meget af det har med min barndom at gøre. Ja, egentlig op til hvor jeg er nu. Jeg vil ikke være i vuggestue/SFO/børnehave, jeg vil gerne arbejde med unge med problemer/stofmisbrugere/alkoholikere/bare folk der har brug for hjælp.  

Men erfaring er der absolut ingen af, bortset fra hvad jeg selv har oplevet i hjemmet osv.

Det kan du selvfølgelig godt lægge vægt på i din ansøgning, MEN du skal så lige vide, at der desværre ikke er så meget undervisning om de speciale områder, men det kan man så bruge sine praktikker på.

Jeg har ikke vist noget om specialområdet, men blev fuldstændigt solgt, da jeg i min sidste praktik var på et sted med unge med Aspergers og ADHD

Det er min vej frem - eller som skolepædagog, for den aldersklasse kan jeg også godt lide at arbejde med

Anmeld

8. marts 2013

Dinna88

Dot D skriver:

Det kan du selvfølgelig godt lægge vægt på i din ansøgning, MEN du skal så lige vide, at der desværre ikke er så meget undervisning om de speciale områder, men det kan man så bruge sine praktikker på.

Jeg har ikke vist noget om specialområdet, men blev fuldstændigt solgt, da jeg i min sidste praktik var på et sted med unge med Aspergers og ADHD

Det er min vej frem - eller som skolepædagog, for den aldersklasse kan jeg også godt lide at arbejde med

Det må man så tage med - der vil jo altid være noget træls ved ens uddannelse, desværre

Det lyder også som nogle lækre områder - jeg vil virelig gerne hjælpe unge, der kommer fra turbulente hjem, og som derfor er kommet lidt på gale spor. Men det er ikke KUN det jeg vil - jeg er åben overfor mange ting, jeg skal bare ikke i nogle af de tre jeg nævnte før

Er det mon muligt at få lov til at læse din ansøgning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.