VIPpigen skriver:
Jeg har flyttet min datter. Ikke pga hun var sensitiv, men fordi der hele tiden var noget galt...
Hun var så i privat dp, og derfor valgte jeg at flytte hende i kommunal, fordi at havde dp ret, så havde vi nok bedre hjælp i en kommunal, også selvom de private har samme muligheder...
Da Lilje flyttede dp fik jeg en helt ny pige. Tidligere tog det mig gerne 20-30 min om at aflevere, og 5 min om at hente... Nu tager det max 5 min at aflevere, og gerne 20-30 min om at hente...
jeg syntes du skal kontakte pladsanvisningen, og sige du har oplevet det med gæste dp, og om gæste dp måske får en åben plads, så hun kunne flytte derover når noget tyder på hun bedre trives...
jeg lagde alle kortene på bordet da vi fandt en dp, og fortalte om de problemer der tidligere havde været, og de ville hjælpe med alt hvis det var, lige nu viskede vi tavlen rent, men opstod der noget, så ville de kigge på det, og sætte hjælp ind... Jeg har en datter som stortrives, har det godt, er glad for sin dp, og hendes faste gæste dp... Hun er med udviklingsmæssigt, snakker, hopper og danser. Kan udpege sine krusseduller og fortælle hvad hun har tegnet... Lilje er lige rundet de 28 måneder...
Jeg håber for jer, specielt din datter at hun får lidt hjælp, for det lyder ikke som om hun trives... Nogen gange er det bare den trykhed der skal til ved en dp...
Tusind tak for dit svar.. 
Dejlig din datter trives nu, det bare så mega vigtig!
Jeg har prøvet kontakte pladsanvisningen og vores kontakt person.. men hun er ikke til at få fat på.. så håber det lykkes idag!!
Men ved at den plads som lige blev ledig hos hendes gæstepleje lige et blevet besat til en anden ny dreng..