Maja84 skriver:
Godt nok er du ung, men ingen skal da bestemme om det ikke er nu, der er jo også fordele ved at få børnene som ung, bla var min mor 20 år da hun fik mig, jeg vil ikke føle mig som gammel mor, så vi ønsker nr 3 inden jeg bliver 30
det er jo forskelligt hvornår børn passer ind og det er da kun jer som kan afgøre det, og ikke en eller anden læge. Nogle læger vil dog først sende til afklarin efter en vis rum tid, i min venindes tilfælde 3 år, men når der intet er sket i 1.5 år er det da fair at få kigget på det.
Er så dejligt at høre din nye læge vil hjælpe, og håber i får en hurtig afklaring på om der er noget galt, jeg har selv pcos og haft glæde af digitale æl-teste
Tak

nej jeg syntes jo heller ikke det var remlig at hun skulle bestemme hvornår vi skulle have børn men nu har jeg heldigvis fået en læge der gerne vil hjælpe..
Jeg havde osse gået og tænkt tit efter min sa i 6uge at tallet kun lå på 700 om det så ikke var gået til meget tidligt og det bekraftede min nye læge så. Det kunne jeg ikke rigtig få svar på ved min gamle læge hun sagde bare til mig at hun ikke ville sende mig vider for at blive undersøgt da det var meget nomalt og at jeg skulle have mistet 3-4 gange inden hun ville hjælpe. Det var det der fik mig til at skifte læge og heldigvis for det
Anmeld