så var jeg ved min nye læge idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
11 svar
8 synes godt om
7. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Mig med indlæget at min læge ikke syntes jeg skulle have børn før jeg blev 30år så jeg skiftede læge

Så har jeg lige været ved min nye læge idag og snakket lidt frem og tilbage og hun sagde at ingen skulle bestemme hvornår jeg skulle have et barn så jeg skullle komme på dag 2-3 i min cyklus og få taget blodprøver og på dag 21 og få taget blodprøver og lavet undersøgelse så er bare så glad nu sker der enlig noget efter at have prøvet i 1 1/2 år desværre har jeg lige haft min mens så skal vente 29dage men det er jo ingen ting i forholdt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Christina :-)

Anna111 skriver:

Mig med indlæget at min læge ikke syntes jeg skulle have børn før jeg blev 30år så jeg skiftede læge

Så har jeg lige været ved min nye læge idag og snakket lidt frem og tilbage og hun sagde at ingen skulle bestemme hvornår jeg skulle have et barn så jeg skullle komme på dag 2-3 i min cyklus og få taget blodprøver og på dag 21 og få taget blodprøver og lavet undersøgelse så er bare så glad nu sker der enlig noget efter at have prøvet i 1 1/2 år desværre har jeg lige haft min mens så skal vente 29dage men det er jo ingen ting i forholdt til

Dejligt:-D

Anmeld

7. marts 2013

anna111

mortilelias:-) skriver:

Dejligt:-D

Ja :-)

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg... men vil sige til dig at det var sgu da godt du skiftede læge hva? Ej men hallo??? Lægen skal da ikke sidde og bestemme hvornår DU skal have børn?

Dejligt for dig at du nu er igang!!!

Kram

Anmeld

8. marts 2013

anna111

MorDk skriver:

Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg... men vil sige til dig at det var sgu da godt du skiftede læge hva? Ej men hallo??? Lægen skal da ikke sidde og bestemme hvornår DU skal have børn?

Dejligt for dig at du nu er igang!!!

Kram

Tak nej det mente jeg jo så heller ikke

Anmeld

8. marts 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Skøøøøøønt!

Fik I også snakket om hvordan det kan påvirke sygdommen, at blive gravid osv.?

Anmeld

9. marts 2013

anna111

Martsbaby skriver:

Skøøøøøønt!

Fik I også snakket om hvordan det kan påvirke sygdommen, at blive gravid osv.?

Nej så langt er vi ikke nået endnu det tror jeg først vi kommer ind på efter min undersøgelse på dag 21 men tror ikke at det vides hvordan det ville kunne påvirke da en kronisk sygdom er så forskellig fra person til person hun snakkede hvertfald ikke om det selv om vi snakkede om min sygdom og hvem der gav mig min diganose

Anmeld

9. marts 2013

AnthonsMor

Anna111 skriver:

Nej så langt er vi ikke nået endnu det tror jeg først vi kommer ind på efter min undersøgelse på dag 21 men tror ikke at det vides hvordan det ville kunne påvirke da en kronisk sygdom er så forskellig fra person til person hun snakkede hvertfald ikke om det selv om vi snakkede om min sygdom og hvem der gav mig min diganose

Nej okay

Det er bare altid rart at kunne tage sine forholdsregler tænker jeg

Men dejligt, at hun ville hjælpe dig!

Anmeld

9. marts 2013

tweety2060

DEjligt!!
Håber der er større forståelse ved den nye læge og pøj pøj med ventetiden og udredningen

Anmeld

9. marts 2013

Kløver

Godt nok er du ung, men ingen skal da bestemme om det ikke er nu, der er jo også fordele ved at få børnene som ung, bla var min mor 20 år da hun fik mig, jeg vil ikke føle mig som gammel mor, så vi ønsker nr 3 inden jeg bliver 30 det er jo forskelligt hvornår børn passer ind og det er da kun jer som kan afgøre det, og ikke en eller anden læge. Nogle læger vil dog først sende til afklarin efter en vis rum tid, i min venindes tilfælde 3 år, men når der intet er sket i 1.5 år er det da fair at få kigget på det.
Er så dejligt at høre din nye læge vil hjælpe, og håber i får en hurtig afklaring på om der er noget galt, jeg har selv pcos og haft glæde af digitale æl-teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.