vuggestue putning?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

LR85

dola skriver:

Herhjemme går jeg altid tur med min lille fis når han skal sove, vi går ca 15-30 min afhængigt af hvor træt fisen er.

Jeg overvejer at øve ham i at han skal sove når han bare bliver lagt ned i vognen uden at gå,  som når han bliver puttet om aftenen, for at gøre overgangen bedre i vuggestuen?!?!?

Eller skal jeg bare fortsætte??

Selvfølgelig skali stoppe med at køre vognen rundt, men nu mest for jeres skyld. 

Det er en dårlig vane som i påføre barnet og det kan give nogen svære situationer senere. 

Dermed ikke sagt at det er det værste i verdn, jeg gør det selv engang imellem, nen prøver oftest bare a lægge ham ud og KUN gå rundt hvis han bliver meget urolig. 

Så hvis i kan lade være, så lad være. Det vil nok gøre nogen ting en del lettere senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

dola

Babymor2010 skriver:

Jeg havde de samme tanker da Bella skulle starte i vuggestue, men det var intet problem  Det første stykke tid bliver de mere trætte pga. alle de nye ting  Siden hun er startet for 1,5 år siden har de lagt hende og så sover hun. Nu siger hun selv til hvis hun vil sove. 

I weekenderne kan hun snildt tage en lur på 2-3 timer i vores seng med hendes far 

Årh hvor hyggeligt, herhjemme er det moar der får lov ti lat få lurene....

Anmeld

8. marts 2013

dola

Månsson skriver:

Vi øvede og øvede og lige lidt hjalp det.. Efter 1 månede i dagpleje var det over og her hjemme kan vi også bare putte hende nu uden problemer

han er bare SÅ god til det om aftenen, så overvejer om jeg liiiiige skal spørge i VS inden jeg selv begynder at øve..

Anmeld

8. marts 2013

dola

modesty skriver:

Jeg øvede med min dreng. Det gik fint, efter cirka en uge var han meget nem at lægge til lur direkte i sin seng. Og som du selv siger, er det jo også en fordel når han er hjemme og man måske ikke lige gider at gå den tur med vognen.

Vi bor bare på 50 kvm, så hvis han bliver lagt ind og sove om dagen i sin seng, så er jeg låst og kan hverken det ene eller andet...
Om aftenen derimod er der ingen ting når han skal lægges...

Anmeld

8. marts 2013

dola

LR85 skriver:

Selvfølgelig skali stoppe med at køre vognen rundt, men nu mest for jeres skyld. 

Det er en dårlig vane som i påføre barnet og det kan give nogen svære situationer senere. 

Dermed ikke sagt at det er det værste i verdn, jeg gør det selv engang imellem, nen prøver oftest bare a lægge ham ud og KUN gå rundt hvis han bliver meget urolig. 

Så hvis i kan lade være, så lad være. Det vil nok gøre nogen ting en del lettere senere

Jeg synes bare det er rart lige at komme ud og strække benene derfor startede jeg og han har en mere rolig søvn af det. Hans fætter bliver tit bare lagt ud og han er tit vågen...

Og det er jo kun om dagen han bliver kørt rundt, om aftenen bliver han bare lagt når han er træt med en flaske vand og så sover han(næsten igennem)! Kæresten var en desperat aften ved at foreslå at han kunne gå en tur med den lille, men der var jeg stædig og sagde han skal jo lærer det...

Overvejer at høre dem ad nede i Vuggestuen.

Men tak for indput.

Anmeld

8. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi spurgte pædagogerne og de sagde at detbvadr deres erfaring at det ikke er nødvendigt. De finder hurtigt ud af hvordan der puttes hjemme og i vuggestuen. Desuden er de også super trætte i vuggestuen. Mange børn oguenig masse indtryk, så der skal ikke mange sekunder til før de sover

Anmeld

8. marts 2013

dola

mor:) skriver:

Vi spurgte pædagogerne og de sagde at detbvadr deres erfaring at det ikke er nødvendigt. De finder hurtigt ud af hvordan der puttes hjemme og i vuggestuen. Desuden er de også super trætte i vuggestuen. Mange børn oguenig masse indtryk, så der skal ikke mange sekunder til før de sover

ok tak...

Anmeld

8. marts 2013

LR85

dola skriver:

Jeg synes bare det er rart lige at komme ud og strække benene derfor startede jeg og han har en mere rolig søvn af det. Hans fætter bliver tit bare lagt ud og han er tit vågen...

Og det er jo kun om dagen han bliver kørt rundt, om aftenen bliver han bare lagt når han er træt med en flaske vand og så sover han(næsten igennem)! Kæresten var en desperat aften ved at foreslå at han kunne gå en tur med den lille, men der var jeg stædig og sagde han skal jo lærer det...

Overvejer at høre dem ad nede i Vuggestuen.

Men tak for indput.

Jamen hvis det fungere godt hos jer, er det jo det vigtigste. 

Jeg ved bare hvordan jeg gør alt for, ikke at vugge, da det belaster mig selv senere. 

Men med hensyn til vuggestuen, tror jeg som de andre heller ikke det blir noget problem. 

Anmeld

8. marts 2013

L&V

dola skriver:

DDe

han er bare SÅ god til det om aftenen, så overvejer om jeg liiiiige skal spørge i VS inden jeg selv begynder at øve..

Det kan jo da aldrig skade.. De har bare så mange tricks i vg og dp så tror slet ikke det bliver et problem

Anmeld

8. marts 2013

modesty

dola skriver:

Vi bor bare på 50 kvm, så hvis han bliver lagt ind og sove om dagen i sin seng, så er jeg låst og kan hverken det ene eller andet...
Om aftenen derimod er der ingen ting når han skal lægges...

Det var heller ikke ment som at du skal lægge ham i sengen, det var blot sådan vi gjorde her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.