vuggestue putning?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
19 svar
4 synes godt om
7. marts 2013

dola

Herhjemme går jeg altid tur med min lille fis når han skal sove, vi går ca 15-30 min afhængigt af hvor træt fisen er.

Jeg overvejer at øve ham i at han skal sove når han bare bliver lagt ned i vognen uden at gå,  som når han bliver puttet om aftenen, for at gøre overgangen bedre i vuggestuen?!?!?

Eller skal jeg bare fortsætte??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

maryjane

Vi ændrede ikke noget... Det mærkelige er så at nu sover hun i VS bare de ligger hende, altså hun siger ikke en lyd fra hun bliver lagt til hun hurtigt falder i søvn

Her hjemme skal hun stadig rokkes/køres lidt Jeg ville bare gøre det der fungerede bedst/ var nemmest for mig selv

Anmeld

7. marts 2013

anynom

dola skriver:

Herhjemme går jeg altid tur med min lille fis når han skal sove, vi går ca 15-30 min afhængigt af hvor træt fisen er.

Jeg overvejer at øve ham i at han skal sove når han bare bliver lagt ned i vognen uden at gå,  som når han bliver puttet om aftenen, for at gøre overgangen bedre i vuggestuen?!?!?

Jeg spekulerede i det samme da Isabel skulle starte i DP
Jeg øvede ikke noget med hende, fortsatte bare med at gå ture med hende når hun skulle sove. Der var ingen problemer i DP, hun var simpelthen så træt så hun faldt bare i søvn
Vi skal dog stadig gå med hende i weekenderne for at hun kan falde i søvn

Anmeld

7. marts 2013

dola

maryjane skriver:

Vi ændrede ikke noget... Det mærkelige er så at nu sover hun i VS bare de ligger hende, altså hun siger ikke en lyd fra hun bliver lagt til hun hurtigt falder i søvn

Her hjemme skal hun stadig rokkes/køres lidt Jeg ville bare gøre det der fungerede bedst/ var nemmest for mig selv

tjo men kunne jo også være rart at man ikke skulle bruge en time på at få ham til at sove. Han har først plads fra junimen starter speciale op nu så der er lidt bagtanker i det også ..

Kunne også gå ned og spørge dem hvad desynes... Hmmm
Tak for indput..

Anmeld

7. marts 2013

dola

JulieWH skriver:

Jeg spekulerede i det samme da Isabel skulle starte i DP
Jeg øvede ikke noget med hende, fortsatte bare med at gå ture med hende når hun skulle sove. Der var ingen problemer i DP, hun var simpelthen så træt så hun faldt bare i søvn
Vi skal dog stadig gå med hende i weekenderne for at hun kan falde i søvn

arh de kører dem trætte dernede.. det er det jeg skal ud i hi hi.

tak for indput!

Anmeld

7. marts 2013

Clisolka

Jeg havde de samme tanker da Bella skulle starte i vuggestue, men det var intet problem  Det første stykke tid bliver de mere trætte pga. alle de nye ting  Siden hun er startet for 1,5 år siden har de lagt hende og så sover hun. Nu siger hun selv til hvis hun vil sove. 

I weekenderne kan hun snildt tage en lur på 2-3 timer i vores seng med hendes far 

Anmeld

7. marts 2013

L&V

dola skriver:

Vi øvede og øvede og lige lidt hjalp det.. Efter 1 månede i dagpleje var det over og her hjemme kan vi også bare putte hende nu uden problemer

Anmeld

7. marts 2013

annec

maryjane skriver:

Sådan er det os her :-)

Anmeld

7. marts 2013

modesty

dola skriver:

Jeg øvede med min dreng. Det gik fint, efter cirka en uge var han meget nem at lægge til lur direkte i sin seng. Og som du selv siger, er det jo også en fordel når han er hjemme og man måske ikke lige gider at gå den tur med vognen.

Anmeld

7. marts 2013

Mettefpigen

Herhjemme foregik det på samme måde, men efter en uge ved dp skete det af sig selv.... Hun havde slet ikk haft nogle problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.