Er det bedre for børn at vokse op i hus end lejlighed...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Mira0911

Synes os det er fuldstændigt lige meget hvordan og hvorledes... Bare man selv synes det køre der hvor man bor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Henriette72

Jeg har stemt hus og det vil jeg gerne stå ved Jeg synes det er fedt at kunne give min datter den mulighed at kunne gå ud i haven og lege hvis det er det hun har lyst til. Jeg tror ikk det vil blive til lige så meget leg uden for, hvis vi boede i en lejlighed på indre Østerbro (som vi gjorde inden vi byggede hus).

Knus
Henriette

Anmeld

23. juni 2009

Cris

Mon ikke at mange mener, at det er nemmere i et hus? Og derfor mener de, at det er bedst? Som vi allesammen siger, det er fuldstandig lige meget, om det er hus eller lejlighed, så længe der er harmoni i huset. Og som andre siger, man gør det man kender fra barndom. Miamaja siger, at hun bliver klaustrofobisk i en lejlighed, for det har hun aldrig prøvet. Jeg har det også sådan, at jeg bliver lidt depresiv og ked, når jeg er er i en Villa kvarter. Det virker så ensomt og kedeligt for mig...

Men jeg kan sagtens se, og det ville jeg aldrig nægte, at det er nemmere i et hus. Når børnene keder sig, når de har brug for at bevæge sig og så nogle ting, så er det bare at åbne døren og de kan lege udenfor. I lejlighede skal man først gør jeg klart, til at tage udenfor. I baggården kan man godt, men man skal stadig være sammen med dem, når de er små. Så ja, det er nemmere i et hus, måske er det det, som mange tænker (og i Kph er det meget normalt at flytte til hus så snart man får børn) Men at børnene er lykkeligere, det tror jeg ikke og mange har den samme holding, at børnene er lykkelig der, hvor der er harmoni og kærlighed... Jeg håber, at I forstå, hvad jeg mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.