forårstøj til dig og ungerne ;-)? hyggetråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Lunae

Har netop lige bestilt disse to sæt også - så er vi vidst snart klar
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

HeidiØ

Indtil videre har vi købt disse lækre Ecco sko til William

http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-mimic_1467567/1467577?navId=139&page=1&size=5&price=50-900

Derudover et sort sæt regntøj med stjerner fra TTH (brugt).. og idag har vi været i Name It og købe en softshell jakke!

Så vi er da godt på vej.

Manden har også fået ny softshell idag.. så det er kun mig der mangler - sys det er et stort problem i år.

Anmeld

7. marts 2013

pastry26

Jeg regner med at købe nogle flere heldragter til min søn (ikke født endnu), da det nok er lettest når han er så lille. Så har jeg set et par strik cardigans også til ham, men venter lidt endnu indtil jeg ved hvor stor han bliver.. Har forelsket mig i heldragter fra hust & claire, holly's og ej sikke lej - cardigan fra joha og phister & phillina.

Jeg regner med at købe nogle basic t shirt til mig selv fra fillipa k set på udsalg, nederdel fra moss copenhagen og så nogle lange cardigans når overskydende skat bliver udbetalt :-) min kæreste har lovet mig nye sko fra new balance og jakke fra samsøe samsøe, det bliver dejligt! 

Det lyder måske altsammen dyrt og meget, men har ikke købt baby tøj endnu, da vi har fået alt stort set og nyt tøj har jeg ikke købt til mig selv siden jeg var i 12-13 uge 

Anmeld

7. marts 2013

wamse

Lærke mangler vist kun fodtøj

Det ene par bliver uden tvivl de her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.