forårstøj til dig og ungerne ;-)? hyggetråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
13 svar
1 synes godt om
7. marts 2013

Mum33

Ja nu nærmer foråret sig, hvilket er en god undskyldning for at bruge lidt penge på forårsjakker og sko til ungerne og selvfølgelig også os selv.

Hvad skal du og dine unger gå foråret i møde i? Smid gerne billeder eller link :-)

God dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Fenja09

E. B. skriver:

Ja nu nærmer foråret sig, hvilket er en god undskyldning for at bruge lidt penge på forårsjakker og sko til ungerne og selvfølgelig også os selv.

Hvad skal du og dine unger gå foråret i møde i? Smid gerne billeder eller link :-)

God dag derude

Jeg køber først rigtig forårstøj i April og der skal hun have jakke, regntøj og sko  men derfor bliver hun ikke snydt for nyt tøj - har nemlig købt til hende i denne måned. Synes jeg køber løbende også til mig selv.

/Fenja

Anmeld

7. marts 2013

Moma

Har indtil videre købt dette sæt til vores dreng.

http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=20305

Har ikke fået det endnu - så kunne ikke lige tage et billede.

Men begge børn skal selvfølgelig have nye sko og gummistøvler. Datteren skal have nyt regntøj - jeg tror de kan passe deres sommerjakker fra sidste år. Sønnnen kan i hvert fald stadig passe sit regntøj fra sidste år.

Anmeld

7. marts 2013

modesty

Jeg har købt termotøj fra det her mærke:

http://www.termoland.dk/shop/termotoej-til-boern-9c1.html

Jeg er ikke så vild med termotøj, men må indrømme at jeg blev positivt overrasket da det kom med posten (fandt et sæt brugt på trendsales). Det er ikke så grimt som jeg havde frygtet. 

Så har han fået de her sko:

http://heppo.dk/bornesko/sneakers/superstar-2-cf-i-104292-0014

Vi skal også have gummistøvler - jeg tror at det bliver Celavi, men skal lige rundt i nogle butikker og tjekke de forskellige mærker ud.

Regntøj har vi arvet. Jeg regner med at købe en Molo fleece brugt på trendsales eller dba.

Og så vil jeg enormt gerne have en "fin" forårsjakke til ham. Jeg har forelsket mig i denne her, men jeg har svært ved at forlige mig med at skulle give så mange penge. Jeg er vant til at købe hans tøj brugt... jeg har ikke helt gjort op med mig selv endnu om jeg køber den eller ej:

http://migogminsoster.dk/ziestha-nyt/1498-nyhed-ziestha-jakke-b5011-7013.html

Anmeld

7. marts 2013

maryjane

Har indtil videre købt termosæt i lys lilla fra Mikk-Line, regntøj er fra Bilka, og en tynd elefanthue fra Hummels gamle kollektion, en softshell jakke fra LEGO jeg købte sidste år...Det er vidst det indtil videre ja 

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

E. B. skriver:

God dag derude

Til bettechefen har jeg købt: Jakke fra Miniature i en støvet blå, regntøj fra Minymo og termotøj fra en bruger herinde. Han har fået et par Adidas sneakers af mormor. Jeg mangler at købe et par gummistøver og en lidt tynd hue, da hans Hutilihut hue snart er alt for varm... Ja og så overvejer jeg om han skal have en softshell, eller om den fleecejakke han har fra sidste år er nok...

Jeg har købet et par korte sorte støvler til mig selv, og planlægger ikke at købe mere. Den jakke jeg købte sidste år sælges igen i år, kun med få ændringer, så den må stadig være moderne Jeg købte tre par ballerina sko sidste år, som sagtens kan bruges igen. Eller jo, vil gerne have et par New balance kondisko, men tror det bliver et ønske til min fødselsdag sidst i april

Vh. Louise 

Anmeld

7. marts 2013

Lunae

Herhjemme kan Camille stadig passe sit termosæt fra efteråret! Det er bare et mørkelilla sæt - ikke noget specielt! Og så har hun regntøj fra Småfolk i sand med røde æbler, samt et par gule Bundgaard gummistøvler!

Jeg har lige købt forårsjakken - den er fra mini a ture og er virkelig lækker (kan desværre ikke vende billedet på Tlf)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2013

Svenne

Hyggelig tråd

Arthur var så heldig at få et sæt CareTec termotøj i mørkeblå i julegave.

Jeg har købt et sæt brugt Celavi regntøj i turkis, som er stort set ubrugt til 45 kr.!

Gummistøvler har jeg købt for længe siden på udsalg. Det er grønne Bisgård.

Jeg har købt en Molo fleecejakke på udsalg. De er så lækre!

Jeg satser på, han kan passe sin jakke fra efteråret - det er en Hummel anorak.

Jeg har intet købt til mig selv endnu! Jeg har termin om tre uger, så jeg gider slet ikke kigge efter noget før, jeg har født!

Anmeld

7. marts 2013

Maja_4000

Beklager det dårlige billede :b
Men det er Carolines sommerjakke, har købt den på ts og den er SÅ fin så har hun fået termosæt fra Bilka, bare et gråt :b gummistøvler og regntøj har hun fra efteråret så nu skal vi 'bare' have fundet nogle sko
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2013

Mum33

Lunae skriver:

Herhjemme kan Camille stadig passe sit termosæt fra efteråret! Det er bare et mørkelilla sæt - ikke noget specielt! Og så har hun regntøj fra Småfolk i sand med røde æbler, samt et par gule Bundgaard gummistøvler!

Jeg har lige købt forårsjakken - den er fra mini a ture og er virkelig lækker (kan desværre ikke vende billedet på Tlf)

Hvor er den fin ;-) Skal bare have fat i en i lyseblå, også selvom sønnikes yndlingsfarve er lyserød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.